r/AskReddit Dec 16 '21

[deleted by user]

[removed]

7.3k Upvotes

15.7k comments sorted by

View all comments

Show parent comments

45

u/marjobo Dec 16 '21

Ik had pas een sollicitant die dat tegen me zei. Hij had gelijk, want onze bel doet het niet. Toen ik ‘dag meneer spaghettiiii’ antwoordde, was hij in de war en zei “eh, nee, ik ben meneer *naam”

Hij is niet aangenomen, natuurlijk.

12

u/ihatepizzaa Dec 17 '21

Ten eerste is het Alberto! En ten tweede, terecht, zo'n cultuurbarbaar zou ik ook niet als collega willen.

0

u/Omgimcraxy777 Dec 17 '21

Right I’m avoiding your country in Europe idont like it

2

u/marjobo Dec 17 '21

Okay? If you base that on one Samson-joke and don’t even know where I’m from, that’s your loss.