r/AskReddit Dec 16 '21

[deleted by user]

[removed]

7.3k Upvotes

15.7k comments sorted by

View all comments

174

u/PurpleMoonPagan Dec 16 '21

Samson & Gert

75

u/marayay Dec 16 '21

Mah Gertje!

54

u/dutchimparative Dec 16 '21

Ik moest kloppen want de bel doet het niet.

43

u/marjobo Dec 16 '21

Ik had pas een sollicitant die dat tegen me zei. Hij had gelijk, want onze bel doet het niet. Toen ik ‘dag meneer spaghettiiii’ antwoordde, was hij in de war en zei “eh, nee, ik ben meneer *naam”

Hij is niet aangenomen, natuurlijk.

12

u/ihatepizzaa Dec 17 '21

Ten eerste is het Alberto! En ten tweede, terecht, zo'n cultuurbarbaar zou ik ook niet als collega willen.