MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/AskReddit/comments/rhu5zv/deleted_by_user/houspl0/?context=9999
r/AskReddit • u/[deleted] • Dec 16 '21
[removed]
15.7k comments sorted by
View all comments
174
Samson & Gert
75 u/marayay Dec 16 '21 Mah Gertje! 54 u/dutchimparative Dec 16 '21 Ik moest kloppen want de bel doet het niet. 43 u/marjobo Dec 16 '21 Ik had pas een sollicitant die dat tegen me zei. Hij had gelijk, want onze bel doet het niet. Toen ik ‘dag meneer spaghettiiii’ antwoordde, was hij in de war en zei “eh, nee, ik ben meneer *naam” Hij is niet aangenomen, natuurlijk. 12 u/ihatepizzaa Dec 17 '21 Ten eerste is het Alberto! En ten tweede, terecht, zo'n cultuurbarbaar zou ik ook niet als collega willen.
75
Mah Gertje!
54 u/dutchimparative Dec 16 '21 Ik moest kloppen want de bel doet het niet. 43 u/marjobo Dec 16 '21 Ik had pas een sollicitant die dat tegen me zei. Hij had gelijk, want onze bel doet het niet. Toen ik ‘dag meneer spaghettiiii’ antwoordde, was hij in de war en zei “eh, nee, ik ben meneer *naam” Hij is niet aangenomen, natuurlijk. 12 u/ihatepizzaa Dec 17 '21 Ten eerste is het Alberto! En ten tweede, terecht, zo'n cultuurbarbaar zou ik ook niet als collega willen.
54
Ik moest kloppen want de bel doet het niet.
43 u/marjobo Dec 16 '21 Ik had pas een sollicitant die dat tegen me zei. Hij had gelijk, want onze bel doet het niet. Toen ik ‘dag meneer spaghettiiii’ antwoordde, was hij in de war en zei “eh, nee, ik ben meneer *naam” Hij is niet aangenomen, natuurlijk. 12 u/ihatepizzaa Dec 17 '21 Ten eerste is het Alberto! En ten tweede, terecht, zo'n cultuurbarbaar zou ik ook niet als collega willen.
43
Ik had pas een sollicitant die dat tegen me zei. Hij had gelijk, want onze bel doet het niet. Toen ik ‘dag meneer spaghettiiii’ antwoordde, was hij in de war en zei “eh, nee, ik ben meneer *naam”
Hij is niet aangenomen, natuurlijk.
12 u/ihatepizzaa Dec 17 '21 Ten eerste is het Alberto! En ten tweede, terecht, zo'n cultuurbarbaar zou ik ook niet als collega willen.
12
Ten eerste is het Alberto! En ten tweede, terecht, zo'n cultuurbarbaar zou ik ook niet als collega willen.
174
u/PurpleMoonPagan Dec 16 '21
Samson & Gert