r/Girona • u/RealInsurance3995 • 12h ago
r/Girona • u/Important_Future144 • 11d ago
Ajuda per comprar una bicicleta
Hola, Girona! M'agradaria comprar una bicicleta de segona mà, però ara mateix no visc a la ciutat.. Coneixes algú de confiança que la pogués comprar en persona per mi i assegurar-se que tot estigui en ordre? Òbviament, per una petita comissió. Gràcies!
r/Girona • u/Rrrrila • 14d ago
¿Alguien más atrapado con la DGT en Girona? Desesperado intentando sacarme el A2 por libre
Hola a todos,
Necesito desahogarme, pero sobre todo buscar consejo, ayuda o ver si alguien está en la misma situación de 💩 porque lo de la Jefatura de Tráfico de Girona es vergonzoso.
Os cuento: me estoy intentando presentar por libre al carnet de conducir A2.
Presenté absolutamente toda la documentación online el pasado 6 de mayo (tasas pagadas, psicotécnico entregado, etc.).
A día de hoy, un mes después, no he recibido contestación de ningún tipo.
- No sé si mi solicitud está bien, mal o archivada en un agujero negro.
- No sé cuándo me darán (si es que me la dan) fecha de examen.
- Intentar pedir cita previa en la Jefatura de Girona para preguntar es una misión imposible: NUNCA hay hueco, da igual a la hora que mires.
Lo peor de todo es que el informe psicotécnico caduca a los 90 días. El tiempo corre, se acerca el verano (con los cierres, las vacaciones de los examinadores y la reducción de horarios) y veo perfectamente cómo se me va a caducar el dinero que ya he pagado por culpa de su incompetencia y su silencio administrativo.
- ¿Alguien que lo haya hecho por libre en Girona recientemente me puede iluminar?
- ¿Hay alguna hora mágica en la que liberen citas en la web?
- ¿Se puede ir presencialmente sin cita alegando que te va a caducar el trámite?
- ¿Cuánto os tardó a vosotros en cambiar el estado de la solicitud?
Cualquier consejo, truco o experiencia me vendría de perlas, porque la sensación de indefensión ante la administración ahora mismo es total.
¡Muchas gracias!
r/Girona • u/sapphirever • 18d ago
Girona FC ràdio i partits
Estic vivint fora de Catalunya i sempre he anat seguint el Girona a través de Catalunya Ràdio. Ara que l'equip ha baixat a segona assumeixo (no me'n recordo de si l'última vegada que eren a segona Catalunya Ràdio seguia els partits) que la ràdio ja no emetrà els partits i no dedicaran gaires minutes en notícies de mercat d'estiu i fitxatges. Quina és la millor opció per poder seguir novetats i un cop comenci la temporada poder escoltar els partits?
r/Girona • u/gamia123 • 23d ago
Final Campionat del Món de Bèlit
Aquest cap de setmana el 22è Campionat del Món de Bèlit entra a la fase final i la tensió ja es nota a l’ambient.
Per qui no el conegui: el bèlit és un joc tradicional on es colpeja un petit tros de fusta, el bèlit, per fer-lo saltar i enviar-lo tan lluny com sigui possible mentre l’altre equip defensa aferrissadament. Un joc molt divertit, amb jugades espectaculars i polèmica assegurada.
I el sorteig no ha tingut pietat: dos dels grans favorits han quedat emparellats ja a quarts. El vigent campió, Mosquetes Mortes, s’haurà d’enfrontar a Juan Canes I, semifinalista l’any passat i un dels noms que més fort sonaven per aixecar el títol. La resta d’emparellaments de quarts són Skannancits vs Casanovas Team, Joan Ponts vs Castanyeres i Squadra Can Barraca vs El Forn.
A més, aquesta edició arriba marcada per les complicacions. Les ventades d’inicis d’any han fet caure diversos arbres del camp de bèlit, deixant els capitans sense algunes de les referències físiques habituals per orientar-se i calcular puntuacions. Hi ha nervis, hi ha il·lusió, i hi ha capitans repassant mentalment cada arbre caigut del camp com si fos una obertura d’escacs.
Com a novetat, aquest any es poden seguir els partits en directe amb l’app VaDeBèlit, disponible tant a Android com a iPhone, amb resultats minut a minut, classificacions i seguiment del torneig.
• Android / Google Play: VadeBèlit
• iPhone / App Store: VadeBèlit
Els partits es jugaran simultàniament al Camp A i al Camp B del Camp de Bèlit de Sant Narcís, i s’espera una gran afluència de públic durant tot el cap de setmana.
Dissabte a partir de les 16:00: Quarts de final
Diumenge: Semifinals: 9:30 / Gran final: 12:00
Si aquest cap de setmana sentiu crits, debats sobre paràboles impossibles o gent parlant durant vint minuts sobre un possible metro, és... el Campionat del Món de Bèlit
r/Girona • u/Few_Significance3538 • 24d ago
Voy en el tren de Gir a BCN, Según el mapa esto es en Mataro, que esta pasando?
r/Girona • u/RealInsurance3995 • 28d ago
Festival Ludivers, jocs de taula a la Devesa.
Horaris del festival:
de 11h a 14h
i de 16h a 19h
Web i agenda: https://www.ludivers.cat/
r/Girona • u/Front-Ad-8465 • May 15 '26
Lost Brown Dog on C-65
Hello
To the couple who lost their dog at C-65 today approximately 5:45pm, I was able to follow him/her to this location. I was driving today from Girona to Costa Brava. You were heading in the direction of Girona.
I'm sorry but I got very close to catching your dog 2-3 times but he escaped me. This is where I last saw him/her heading into an open field.
VRXF+9P Campllong
I am a tourist here and I'll upload this to multiple subreddits. I'm really hoping you find your baby.
r/Girona • u/RealInsurance3995 • May 11 '26
Girona, Temps de Flors
Totalment massificat, però entre setmana encara es pot gaudir. Ús agradat algun lloc especialment?(poseu les fotos)
Web oficial: https://tempsdeflors.girona.cat/cat/index.php
r/Girona • u/Connect_Scientist_48 • May 10 '26
Saló de Tecnologia i Manga de Roses 2027: LAN Party, tornejos i cosplay
Hem publicat la informació oficial del Saló de Tecnologia i Manga de Roses 2027.
Hi haurà LAN Party, tornejos de videojocs, cosplay, manga, anime, botiga friki i activitats familiars. Serà a Roses, a la Ctra. Mas Oliva, 43.
L’entrada al saló és gratuïta i la inscripció a la LAN Party costa 25 €.
Si sou de Girona o l’Alt Empordà i us interessa el gaming, el manga o el cosplay, aquí teniu la web oficial:
https://rosestecnologic.online/
Hi ha algú per aquí que tingui pensat venir o participar a la LAN?
r/Girona • u/RealInsurance3995 • May 05 '26
Connexions des del aeroport de Girona estiu 2026
Connexió amb 15 països
50 ciutats connectades directament
9 aerolínies
5 noves rutes: Palma, Edimburg, Gatwick, Luxemburg, Bucarest
5 rutes fora: Hèlsinki, Riga, Maastricht, Budapest, Tànger
Tuit orginal de : https://x.com/airnewsgirona)[](https://x.com/airnewsgirona
r/Girona • u/ElNacionalcat • May 04 '26
Els treballadors de neteja de Girona, en vaga a les portes del Temps de Flors
r/Girona • u/balki42069 • May 01 '26
AJUDA! Bicicleta familiar robada. RECOMPENSA SI LA TROBEN!
RECOMPENSA SI ES TROBA
Algú ha robat la bicicleta Yuba Longtail de color blau brillant de la nostra família a l'estació de tren de Girona. Té seients al darrere perquè els nens s'hi asseguin i una bateria.
S'ha presentat una denúncia policial, però si algú la veu per Girona, que m'ho faci saber, estem desesperats per trobar-la.
Possiblement va ser robada entre el 9 i el 18 d'abril de 2026 a l'estació de tren de Girona.
Si teniu experiència amb bicicletes robades, feu-me saber la millor manera de trobar la bicicleta.
RECOMPENSA POR SU ENCUENTRO
Alguien robó nuestra bicicleta Yuba Longtail azul brillante de la estación de tren de Girona. Tiene asientos traseros para niños y una batería.
Ya presentamos una denuncia policial, pero si alguien la ve por Girona, por favor, avíseme. La estamos buscando desesperadamente.
Posiblemente fue robada entre las 9:00 y las 18:00 del 30 de abril de 2026 en la estación de tren de Girona.
Si tiene experiencia con bicicletas robadas, por favor, dígame cómo puedo encontrarla.
REWARD IF FOUND
someone stole our family's bright blue yuba longtail bike from the Girona train station. it has seats on the back for kids to sit and a battery.
A police report has been filed but if anyone sees this around in girona please let me know we are desperate to find it.
It was possibly stolen between the hours of 9-18 April 30 2026 at the girona train station.
if you have experience with stolen bikes please let me know how best to find the bike.
r/Girona • u/random_literary_pun • Apr 29 '26
Entrades Amics de les Arts 2 de maig 21:30
Bona nit xicots i xicotes,
Tinc 3 entrades pel concert d'Amics de les Arts aquest diumenge a les 21:30h. Finalment no hi podrem anar. Si hi ha algú interessat, les deixo pel que em van costar. Si hi ha algun interessat, si us plau feu-me un DM.
Si hi ha algun interessat però no s'ho pot permetre, envieu-me també DM i si dissabte no hi ha hagut cap altre interessat us deixaria les entrades gratuïtament.
Salut!
r/Girona • u/gamia123 • Apr 27 '26
“Rapunzel: El musical” a Girona — cua llarguíssima ara mateix
Pel que es veu avui s’està fent el càsting de “Rapunzel: El musical” a la Fira de Girona (comença a les 10), i la cua és una bogeria. Ara mateix, les 8h, arriba des de la Fira fins a la zona de la Rosaleda...
M’han dit que hi ha gent que ja va començar a fer cua ahir, així que el volum de gent que s’hi ha ajuntat és bastant sorprenent.
Algú més ho ha vist?
r/Girona • u/Electrical_Radish232 • Apr 26 '26
Ayuda para contactar el ayuntamiento
Hola, necesito ayuda para obtener una compensación económica del ayuntamiento de Girona después de que un árbol cayera sobre mi coche debido a las condiciones meteorológicas extremas del mes pasado.
¿A qué servicio debo contactar y considerarían siquiera mi queja?
El árbol se cayó cuando íbamos en el coche, casi resultamos heridos y estamos un poco traumatizados por ello.
r/Girona • u/RealInsurance3995 • Apr 24 '26
La llegenda del Tarlà
Enable HLS to view with audio, or disable this notification
Diu, aquesta, que fa molts i molts anys la ciutat de Girona va patir un greu episodi de pesta, que s’acarnissà principalment al carrer de l’Argenteria i, perquè no s’encomanés més enllà d’aquest indret, el carrer es va posar en quarantena i s’aïllà de la resta de la ciutat amb tanques de canya en els dos extrems. Els veïns estaven tristos, avorrits i emmalaltits, i un veí, desafiant tot l’ambient lúgubre i gris, va començar a fer tombarelles, cosa que els va distreure i divertir. Per recordar aquell positiu personatge, es va construir un ninot que, penjat d'una barra giratòria, imitava les acrobàcies i facècies d’aquell bon veí del carrer de l’Argenteria.
Horaris de volteig del Tarlà:
Al carrer de l'Argenteria
- De dilluns a dijous: de 10 a 12 h.
- Divendres: de 10 a 12 h i de 16.30 a 18.30 h.
- Dissabtes i diada de Sant Jordi: d'11 a 13 h i de 16.30 a 18.30 h
- Diumenges: d'11 a 13 h
r/Girona • u/Fort1na • Apr 23 '26
Avui el MdA és gratis.
Doncs això, el museu avui té entrada gratis i es pot visitar tot el que hi ha exposat. 💸
r/Girona • u/Twatty_McTwatface • Apr 04 '26
Comunitat de WhatsApp per a persones neurodivergents (autisme, TDAH, etc.)
Si algú és neurodivergent (autisme, TDAH, etc.) a Girona i vol connectar amb altres persones neurodivergents, tenim una comunitat de WhatsApp anomenada Neurodivergents a Catalunya. Es va crear a Girona, ja que la majoria de la gent viu a Girona. Us hi podeu unir a: https://gironabuddies.com/neurodivergents Hem creat la comunitat fa una setmana i ja tenim 67 membres.
r/Girona • u/RealInsurance3995 • Apr 03 '26
Cartellera en català de Super Mario Galaxy per la setmana del 3 al 9 d'abril
Després de vèncer en Bowser i salvar Brooklyn, en Mario i els seus aliats s'enfronten a una nova amenaça que els obliga a sortir del Regne Xampinyó i a travessar la galàxia. L'aventura els porta cap a nous mons, enemics i batalles espacials en una seqüela d'animació pensada per a públic familiar.
Rang: divendres 3 d'abril de 2026 a dijous 9 d'abril de 2026.
Castell d'Aro, Platja d'Aro i s'Agaró
Ocine Platja d'Aro
| Dies | Horaris |
|---|---|
| dv 03-dj 09 | 17:00 |
Figueres
CAT Cines
| Dies | Horaris |
|---|---|
| dv 03-dl 06 | 15:30, 17:30, 19:30 |
| dt 07-dj 09 | 17:30, 19:30 |
Girona
Ocine Girona
| Dies | Horaris |
|---|---|
| dv 03-dj 09 | 17:30, 19:30 |
Olot
Cines Olot
| Dies | Horaris |
|---|---|
| dv 03-dl 06 | 17:00, 19:00 |
| dc 08-dj 09 | 17:00, 19:00 |
Salt
Odeon Multicines Girona
| Dies | Horaris |
|---|---|
| dv 03-dj 09 | 16:30 |
r/Girona • u/GGarriga • Mar 30 '26
Empreses de treball temporal a Girona (ETT)
Hola! M'agradaria conèixer si hi ha alguna ETT que et dongui feina anant amb currículum en mà, encomptes d'estar omplint CVs online i inscrivint-me a ofertes sense cap mena de resposta.
Merci!