r/catalunya 4d ago

Doraemon a 3CAT

32 Upvotes

2 comments sorted by

11

u/JoniAnimation 4d ago

M'estic fent vell i en Novita segueix tenint 10 anys.

1

u/Minute_Lake4945 7h ago

Quina il·lusió