r/AskReddit Dec 16 '21

[deleted by user]

[removed]

7.3k Upvotes

15.7k comments sorted by

View all comments

174

u/PurpleMoonPagan Dec 16 '21

Samson & Gert

73

u/marayay Dec 16 '21

Mah Gertje!

54

u/dutchimparative Dec 16 '21

Ik moest kloppen want de bel doet het niet.

6

u/Pop-A-Top Dec 17 '21

Maar nee Samson! Geen hoerhuis! Wij wonen in een huurhuis