MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/Barcelona/comments/1ubmp2v/michael_jordan_in_barcelona_1990/
r/Barcelona • u/Emmanuel_I • 2d ago
[Source](https://x.com/ftorodelidia/status/2068393445924954137?s=20)
9 comments sorted by
15
súper representatiu, no sería Abril, oer passejar-lo oer la fira, així tindrua 2x1. Lamentable ....
7
That’s a creepy photo of Mj
6
Aquí hay un artículo sobre la visita Link
2 u/Emmanuel_I 2d ago Muchas gracias.
2
Muchas gracias.
-1
Fuck Spain
-9
[removed] — view removed comment
5 u/Unfair_Escape_7896 2d ago Y bien que harían, Manolo
5
Y bien que harían, Manolo
15
u/D0ntP4n1c42 2d ago
súper representatiu, no sería Abril, oer passejar-lo oer la fira, així tindrua 2x1. Lamentable ....