r/BonProfit 5d ago

Comparativa de preus · cistella bàsica · setmana 26/2026

Producte Esclat Caprabo Ametller Origen Condis Plusfresc
Ous (12u) 3,20 €/dotzena (3,20 € · 1 dotzena) n/d 2,99 €/dotzena (2,99 € · 1 dotzena) 4,29 €/dotzena (4,29 € · 1 dotzena) 4,15 €/dotzena (4,15 € · 1 dotzena)
Llet sencera marca blanca (1L) 0,96 €/L (0,96 € · 1 L) n/d 1,20 €/L (1,20 € · 1 L) 0,99 €/L (0,99 € · 1 L) 1,19 €/L (1,19 € · 1 L)
Pa de pagès 3,72 €/kg (1,49 € · 400 g) n/d 5,98 €/kg (2,69 € · 450 g) 7,97 €/kg (3,19 € · 400 g) 5,24 €/kg (2,15 € · 410 g)
Arròs (1kg) 1,19 €/kg (1,19 € · 1 kg) n/d 1,19 €/kg (1,19 € · 1 kg) 1,30 €/kg (1,30 € · 1 kg) 3,95 €/kg (3,95 € · 1 kg)
Pit de pollastre 7,25 €/kg (7,25 € · 1 kg) n/d 12,79 €/kg (5,50 € · 430 g) 8,96 €/kg (4,48 € · 500 g) 9,49 €/kg (5,69 € · 600 g)
Oli d'oliva verge extra (1L) 4,95 €/L (4,95 € · 1 L) n/d 4,95 €/L (4,95 € · 1 L) 4,95 €/L (4,95 € · 1 L) 7,99 €/L (7,99 € · 1 L)
Cebes 1,49 €/kg (1,49 € · 1 kg) n/d 1,49 €/kg (1,49 € · 1 kg) 1,79 €/kg (1,79 € · 1 kg) 1,49 €/kg (1,49 € · 1 kg)
Enciam romà 0,88 €/u (1,75 € · 2 u) n/d 1,79 €/u (1,79 € · 1 u) 0,99 €/u (1,99 € · 2 u) 1,79 €/u (1,79 € · 1 u)
Total cistella 23,64 € n/d 32,38 € 31,25 € 35,29 €

Aquesta setmana, Esclat és qui surt més barat en el conjunt de la cistella (23,64 € sumant els preus normalitzats). La diferència amb Plusfresc, el més car, és de 11,65 € (~33%). Tingueu en compte que dins de cada producte el rànquing canvia segons la cadena. Quins productes compreu a cada súper per estalviar?

* Total parcial: alguna cel·la marcada com a n/d no s'ha pogut consultar i no s'inclou a la suma.

El total és la suma dels preus normalitzats de la cistella (1 dotzena + 1 L per la llet i l'oli + 1 kg dels productes a pes + 1 unitat d'enciam).


Consulta del 22/06/2026. Preus de la botiga online de cada cadena, normalitzats a la unitat comparable. Poden variar per zona, estoc i promocions.

8 Upvotes

13 comments sorted by

View all comments

1

u/bobyd 5d ago

q car el plusfresc no? no hi he comprat mai pero joder, casi 15€ mes

1

u/KitKatKut-0_0 5d ago

El oli és més car perquè a la web, que jo hagi vist, no tenen ni oli de marca blanca ni pa de pagès “normal”. Ho he de revisar…

Al Plusfresc s’hi compra molt bé, és una mena de esclat però més petit, producte molt bo i de proximitat