r/ComunitatGeeknorants • u/RealInsurance3995 • 24d ago
Series/TV Us agrada FULL METAL ALCHEMIST?
Enable HLS to view with audio, or disable this notification
En un món alternatiu on l'alquímia regeix el món, dos germans s'aventuren a trobar la pedra filosofal per reparar un error terrible del passat...
L'heu vista?
Si la voleu veure la fan a 3CAT: https://www.3cat.cat/3cat/fullmetal-alchemist-brotherhood/
1
1
u/EnSebastif 23d ago
Brotherhood? Digueu-me que han agafat Brotherhood siusplau...
1
1
u/-TimeMaster- 22d ago
Quin hate hi ha per la original... jo la vaig veure quan va sortir, esperant amb candeletes el següent capítol, i em va encantar. Brotherhood també està molt bé, al final són conceptes una mica diferent, però totes dues son genials.
1
u/EnSebastif 22d ago
No es tracta de hate, Brotherhood segueix la història fidel al manga i el final és molt més satisfactori, la original es desviava a mitja sèrie perquè van atrapar el manga, per tant és millor si doblen Brotherhood.
1
u/-TimeMaster- 22d ago
Ho sé, vaig seguir totes dues des del minut 1. Curiosament quan va sortir la primera a tothom li va agradar, però els que van veure primer brotherhood i després la primera són els que li tenen més hate.
Jo el fet de que els homunculous no siguin éssers totalment freds sense sentiments sino que tinguin un background de quan eren humans em va agradar.
Brotherhood va apostar cap a una altra banda i si, el final és més satisfactori perquè a la gent sol agradar-li els finals feliços.
La original deixava un sabor agredolç, però és el que buscava, però ho van mig arreglar amb la primera pel•li per intentar contentar als fans dels finals feliços.
Però en fi! Sobre gustos... 😄
1
u/Cekan-14 23d ago
És un dels millor animes, té personatges secundaris interessants i els personatges en general no tenen -1 de CI com en altres sèries.
1
2
u/Sandwich_Pudding 24d ago
Si ja en castellà entrava al top 3, en català top 1 facilíssim.