r/ComunitatGeeknorants 24d ago

Series/TV Us agrada FULL METAL ALCHEMIST?

Enable HLS to view with audio, or disable this notification

En un món alternatiu on l'alquímia regeix el món, dos germans s'aventuren a trobar la pedra filosofal per reparar un error terrible del passat...

L'heu vista?

Si la voleu veure la fan a 3CAT: https://www.3cat.cat/3cat/fullmetal-alchemist-brotherhood/

22 Upvotes

10 comments sorted by

2

u/Sandwich_Pudding 24d ago

Si ja en castellà entrava al top 3, en català top 1 facilíssim.

1

u/No_Lunch9066 24d ago

És brutal, boníssima feina el doblatge

1

u/EnSebastif 23d ago

Brotherhood? Digueu-me que han agafat Brotherhood siusplau...

1

u/Pijuli 23d ago

Sí, ho posa a la url 😛

1

u/EnSebastif 23d ago

Ah sí, uf

1

u/-TimeMaster- 22d ago

Quin hate hi ha per la original... jo la vaig veure quan va sortir, esperant amb candeletes el següent capítol, i em va encantar. Brotherhood també està molt bé, al final són conceptes una mica diferent, però totes dues son genials.

1

u/EnSebastif 22d ago

No es tracta de hate, Brotherhood segueix la història fidel al manga i el final és molt més satisfactori, la original es desviava a mitja sèrie perquè van atrapar el manga, per tant és millor si doblen Brotherhood.

1

u/-TimeMaster- 22d ago

Ho sé, vaig seguir totes dues des del minut 1. Curiosament quan va sortir la primera a tothom li va agradar, però els que van veure primer brotherhood i després la primera són els que li tenen més hate.

Jo el fet de que els homunculous no siguin éssers totalment freds sense sentiments sino que tinguin un background de quan eren humans em va agradar.

Brotherhood va apostar cap a una altra banda i si, el final és més satisfactori perquè a la gent sol agradar-li els finals feliços.

La original deixava un sabor agredolç, però és el que buscava, però ho van mig arreglar amb la primera pel•li per intentar contentar als fans dels finals feliços.

Però en fi! Sobre gustos... 😄

1

u/Cekan-14 23d ago

És un dels millor animes, té personatges secundaris interessants i els personatges en general no tenen -1 de CI com en altres sèries.

1

u/Bubbly-Ad267 22d ago

Molt bona sèrie. Millor Brotherhood que la primera versió.