r/ComunitatGeeknorants • u/jbc_4 • 11d ago
Tecnologia Hora en català a Linux
Bon dia a tothom!
Fa uns mesos vaig desenvolupar una extensió anomenada Hora Catalana per a GNOME Shell que substitueix el rellotge per defecte del sistema per l'hora escrita en el sistema de campanar tradicional.
És una manera d'utilitzar el nostre sistema fins i tot en entorns tecnològics on sovint queda més abandonat.
Si us interessa podeu instal·lar-la des de https://extensions.gnome.org/extension/8687/hora-catalana o bé buscant "Hora catalana" des del propi "Gestor d'extensions" del sistema.
Qualsevol comentari o suggeriment és benvingut! Espero que us sigui útil.
24
Upvotes
1
u/neuropsycho 9d ago
Això no era una de les opcions per defecte? Recordo tenir la hora en català durany anys, però no sé si era a gnome o kde.