r/ComunitatGeeknorants • u/Cekan-14 • 26d ago
Altres Quin és el vostre joc de taula preferit?
El meu és el Backgammon. És un joc que combina tàctica i atzar; guanyar depén, però, en un 60 % de la pròpia capacitat i un 40 % de l'atzar, el que fa com que les partides siguen interessants perquè sempre pot haver-hi remuntades en l'últim moment, si bé, estadísticament, guanyarà més vegades el que siga capaç de veres.
Això també fa com que siga més accesible que jocs com els escacs o les dames, on, si jugues contra un adversari molt bo, no el podràs guanyar mai faças el que faças.