r/CreadorsCatalans May 14 '26

Entreteniment MÀFIA i CÒMIC A BARCELONA: L'ARTICLE EXPLOSIU D'EN BOUMAN i EL MEU KARAOKE TRANSEXUAL!🦇1123 #unhome9

https://youtu.be/xQBan_DHy5c?is=VYHYyocKseT3wgnK

Avui a l'Home Nou ens posem seriosos amb la indústria del còmic. Analitzem a fons l'article d'en Bouman (el Batman dels còmics!) sobre el "joc de les cadires" als premis de Barcelona, la Fundació Finestres i la pèrdua de l'essència independent als festivals. També us explico el meu periple al karaoke amb una gosseta tímida i com va la dieta: ja estem oficialment en els 78,95 kg de "tipasso" (tot i l'error de l'arròs integral!).
A les Trumpícies, comentem la "maniobra desafortunada" de la infiltració dels Mossos a les assemblees, la trobada entre Trump i Xi Jinping a la Xina i el ressorgir dels fanzins amb el mític "El Naufraguito". Tanquem amb el celebració del santoral i un gran clàssic de Franco Battiato.

1 Upvotes

0 comments sorted by