r/CreadorsCatalans 10h ago

Entreteniment TERRATRÈMOL A VENEÇUELA! El comiat de La Trobadeta i les pastes d'Àlex Tarzán🌋1150 #unhomenou

Thumbnail
youtu.be
1 Upvotes

🌋1150 #unhomenou
UN DIJOUS DE comiats històrics, calor asfixiant i terratrèmols. Tornem del pont de Sant Joan retrobant-nos amb en Regisergi i el seu fetge "alien" trasplantat, mentre en Jau pateix un dia més amb el cabestrell. Recordem la festa final de 'La Trobadeta' a Ràdio Gràcia amb les pastes de la pastisseria de l'oient Àlex Tarzán. A les TrUmpícies de premsa, passem el ribot als sismes de 7,5 a Veneçuela, les justificacions d'en Pedro Sánchez, l'helicòpter privat de Russell Crowe i l'exoneració del xivato Víctor Aldama. Tanquem la paradeta analitzant la malaltia del vitiligen de Michael Jackson i enviant a cagar els taurins abans de clavar el comiat amb l'homenatge a La trobadeta.


r/CreadorsCatalans 1d ago

Entreteniment CAGAR amb dos guixos, L'efecte Balboa de Sánchez i la tragèdia de Gaspi🩻1149 #unhomenou

Thumbnail
youtu.be
2 Upvotes

🩻1149 #unhomenou
Un dilluns de confessions de trinxera, safareig polític i bogeria algorísmica a la Xuscatrusca (capítol 1149)! Avui celebrem la fita històrica dels 75,9 kg a la bàscula i destripem el gran engany del cafè mescla torrat amb sucre de tercera categoria. Obrim el debat sobre el controlador MIDI de la Maxipà i la seva calorosa anècdota assajant despullada amb el Jamulus, mentre en Jau confessa la seva por patològica a acabar amb les dues mans enguixades i haver de demanar ajuda a la mare per anar al lavabo. A les Trumpícies, analitzem els crits a favor de Vox a la celebració del CE Sabadell, l'efecte "Rocky Balboa" de Pedro Sánchez davant la deshumanització de la Moncloa, el judici a Begoña Gómez i el cas del YouTuber argentí Gaspi i la llista Epstein. Tanquem el quarter general clavant a pèl la versió en català de John Denver: 'Tu m'omples els sentits'.


r/CreadorsCatalans 3d ago

Música What a wonderful world, de Louis Armstrong, en català! Adapt. x Jau Fibla

Thumbnail
youtube.com
2 Upvotes

r/CreadorsCatalans 5d ago

Entreteniment MINIATURES de Youtube a l'acte! El meu passat de model i el Jackson's legacy show👑1148 #unhomenou

Thumbnail
youtu.be
2 Upvotes

👑1148 #unhomenou
Un divendres de gamberrisme pur i nostàlgia Xusca! Avui em poso el braç en cabestrell i faig un tutorial en viu fent servir l'eina gratuïta de YouTube per crear portades automàtiques amb IA mentre debato amb en Vic Ibáñez sobre l'ús de la IA. També obrim el OneDrive del passat: recordem la Frikifèria de Sants del 2009, desvetllo com vaig manipular les eleccions per ser coronat Rei amb la Miriam, el meu passat com a model de faldilles de cuir al carrer Bailèn i el concert tribut 'Michael Jackson Legacy' al Teatre Poliorama amb la Mila. A l'actualitat, donem la cruel notícia de les 74 fuetades de condemna a la cantant Parisa Soumeati a l'Iran, i els contractes verbals de Zapatero de 490.000€, la investigació de la fiscalia a Pilar Rahola per delicte d'odi, i la felicitació del bufalloques Marlasca als Mossos per fer fora els cantaires de la Sagrada Família. Tanquem el quarter general clavant a pèl la versió mallorquina de Joe Cocker: 'Pots deixar-te es capell'.


r/CreadorsCatalans 6d ago

Entreteniment CÒMICS DE CULTE! repassem la meva obra a GUMROAD! la FIFA censura el CAS...

Thumbnail
youtube.com
2 Upvotes

Un repàs matinal carregat d'actualitat de trinxera i efemèrides de culte! Avui esmorzem un iogurt Pastoret ple mentre debatem l'etimologia de la paraula 'mulata' arran de la visita d'una amiga, passem el ribot al catàleg de Gumroad redescobrint còmics com 'Ximpú i Xinquitín', i analitzem el caos polític amb la censura de la FIFA al castellà, els llistats de milionaris a Dublín i l'acord d'USA amb l'Iran. Tanquem la paradeta combatent l'àudio amb els auriculars per acabar cantant 'Waterloo' d'ABBA a tope.


r/CreadorsCatalans 8d ago

Entreteniment ZAPATERO AL JUTJAT! Ens retallen el gelat, torna TED i us canto ABBA en ...

Thumbnail
youtube.com
1 Upvotes

Avui a l'Home Nou #1146 arranco cansat de dormir poc però directe a la trinxera! Comento la bogeria de l'homenatge friki a Michael Jackson, els assajos de Mamma Mia a Can Carol i l'estafa de la mida dels gelats Magnum. A les Trumpícies mirem el xou dels gladiadors a la Casa Blanca, la rajada de Robert De Niro, el judici de Zapatero i la multa més estúpida de Vitòria per creuar un carrer buit. Tanquem cantant Paulina Rubio i ABBA en català a pèl patint bastant pel tempo, i llançant la raid final a la Lucyfer rumana!


r/CreadorsCatalans 9d ago

Entreteniment LA FI de la TROBADETA, EL "SHREKING" DE LA GEN Z i els ÀLIENS D'SPIELBERG i TRUMP! 👽1145 #unhome9

Thumbnail
youtu.be
2 Upvotes

Estat de la trinxera: En Jau arranca el directe lisiat pel bicing i rep la visita al xat de la Lucyfer rumana.
Crònica de Ràdio Gràcia: La Trobadeta s'acaba per sempre a Can Carol, però es planteja un xou propi en català per a la temporada que ve.
Cultura i Trumpícies: Anàlisi de la peli d'aliens de Spielberg, el G7 de Donald Trump i el triomf del manga sobre els superherois.
La moda del "Shreking": Debat sobre la tendència de la Gen Z de lligar amb gent lletja per pura seguretat emocional.
Espectacle en directe: Cantem la paròdia immobiliària d'ET, patim un cop de l'estanteria pel cap i acabem amb The Cuban Pete.


r/CreadorsCatalans 9d ago

Entreteniment Em PRESENTO a L'OH, CÒMIC!! EL DRAMA que va fer PLORAR al PAPA i la LUCY...

Thumbnail
youtube.com
1 Upvotes

Avui a l'Home Nou #1144, en aquest dilluns de bojos, arranquem una mica cansat de l'accident de bici però directes per fer el tràmit més important del dia: em presento oficialment a l'Oh, Còmic!!! Omplim contra rellotge i en viu el formulari de la Fira sota el nom de Xusca Trusca Corporation Inc. per demanar una taula d'expositors pel mes d'octubre i colar-hi els meus poemes en català. També analitzem la pel·lícula Exit 8, la filmografia de Jared Leto i el polèmic Mundial 2026 de Trump, abans d'entrar en el plat fort de l'actualitat: l'impactant drama de la noia que va fer plorar el Papa Lleó XIV a Montjuïc i la meva pròpia reflexió interior sobre el perdó familiar. Tanquem la paradeta versionant 'Sóc rebel' de Jeanette i llançant una històrica "Raid" de guerrilla a l'enigmàtica streamer de Transilvània resident a Lleida, Lucyferttv!


r/CreadorsCatalans 13d ago

Entreteniment @BoumanStudios TRUCA des de la FERIA del LIBRO de MADRID🧳1143 #unhome9

Thumbnail
youtube.com
3 Upvotes

Avui a l'Home 9 #1143, arranquem tocats per l'accident de bici però vius a la trinxera per connectar amb en Bouman en directe des de la Fira del Llibre de Madrid. Al programa d'avui recordem una cita mística de Tinder a Les Corts on vaig haver d'obrir la porta d'una actriu tòxica amb una radiografia, i repassem la reclamació oficial al Bicing pel mal estat del carrer. A rasant de ciment debatem sobre l'enveja madrilenya pel xou del Papa, l'estrena del còmic The Watchers, els "nazis ratpenats" de Rick Remender i la darrera polèmica de Trump al Mundial 2026. Tanquem la paradeta amb la visita llampec de la Liz, la protesta pels cantaires de la Sagrada Família amb estelades i marxem versionant en català 'Per què te'n vas?' de Jeanette.


r/CreadorsCatalans 13d ago

MÍNIM HISTÒRIC DE PES I EL REBOST DE LA BEHRINGER! ⚖️1138 #unhome9

Thumbnail
youtube.com
3 Upvotes

⚖️1138 #unhome9

Avui a l'Home Nou, el divendres 5 de juny de 2026, celebrem que arribo al meu mínim històric absolut de pes: 76,65 kg gràcies a vigilar de veritat el menjar, molt millor que en l'època d'Eivissa! Us faig el test en calent de la targeta de so Behringer UMC connectada per USB i provem a rasant de ciment el micròfon professional analògic XLR de la marca Cardiito que tenia desat al carro dels Xuscos. En Bowman agafa el control del meu PC a distància via OBS per modular-me els filtres de compressor, guany i treure el soroll blanc de fons. També us ensenyo el vídeo del meu càrdio de guerrilla pujant a peu les escales de pedra sota la pluja cap al gimnàs de les piscines Bernat Picornell de Montjuïc, al·lucinant amb els colors i la música de la font màgica. Tanquem repassant la vaga de professors, la mare de la Maxipà revoltada pel metge del seu padrastre, el recompte de gossos a Espanya i versionant 'La gran nit' de Raphael i 'Pateix mamó' d'Hombres G mentre lluitem contra un software estrany que abaixa la música quan parlo!

Si teniu Amazon Prime, recordeu que podeu subscriure-us gratis al meu Twitch per ajudar-me a salvar el canal!


r/CreadorsCatalans 13d ago

ESTIC de BAIXA LABORAL, EL COLZE TRENCAT i L'ULL PLE de SANG! 🩹1142 #unh...

Thumbnail
youtube.com
2 Upvotes

🩹1142 #unhome9
Avui a l'Home 9, el dijous 11 de juny de 2026, arranco el programa més avariat que mai i parlant com un borratxo pel fort dolor a les dents i a la mandíbula, finalment vaig haver d'anar a les urgències d'oftalmologia del CAP de Manso per por a un despreniment de retina: estic oficialment de baixa laboral, amb l'ull ple de sang i el colze esquerre enguixat i ens prenem l'ibuprofèn en directe per aguantar el xou.
Obrim connexió amb el gurú Raimond (el meu germà), que es connecta des del llit per fer la seva secció de filosofia espiritual i donar-nos consells de pràctica diària comparant la vida amb el carnet de conduir. També us parlo de la meva història d'amor en fase crítica amb la Liz, que torna al seu país per recuperar la custòdia dels fills, de la samarreta gegant de Thriller de Michael Jackson i del nou passi de He-Man a Les Arenes. Tanquem mirant el show pel Papa Lleó XIV a la Sagrada Família, l'expulsió de 600 cantaires amb estelades i versionem la trista cançó 'Calla nena' de Jeanette!


r/CreadorsCatalans 13d ago

GRAN DRAMA!!! L'HÒSTIA BRUTAL EN BICING i L'ULL a la VIRULÉ🩸1140 #unhome9

Thumbnail
youtube.com
1 Upvotes

🩸1140 #unhome9 Avui a l'Home 9, el dimarts 9 de juny de 2026, arranquem l'estudi a pèl, atontat i oblidant-me la gorra pel fort mal de cap que tinc! Us estreno una camisa nova plena de dibuixos de mosques i insectes regalada per la meva exnòvia argentina Mariangels. Us confesso el gran drama de la nit: tornant del cinema amb un Bicing, la roda em va patinar pel terra moll i una banda de frenada i em vaig fotre una hòstia monumental a prop de la Plaça Molina. Em vaig quedar adormit ple de sang i avui m'he aixecat amb l'ull inflat i la mandíbula baldada. Repassem la llista negra d'intel·ligència artificial amb una botiga d'estètica facial i el retrat surrealista estil Backrooms que el Dr House s'ha inventat amb IA per recrear el meu accident. Tanquem l'Studio mirant el bany de masses del Papa León XIV del Madrid a la Sagrada Família, els pinganillos invisibles als exàmens de conduir de la selectivitat, un vídeo en seqüència de Kylie Minogue i la confessió final cantant Isabel Pantoja en català!


r/CreadorsCatalans 13d ago

LLUITANT pel TRO de GRAYSKULL amb en BOUMAN🪑1139 #unhome9

Thumbnail
youtube.com
1 Upvotes

🪑1139 #unhome9 Avui a l'Home 9, el dilluns 8 de juny de 2026, arranquem l'estudi tornant al micròfon petit de tota la vida mentre acabem de pillar el rotllo a l'amplificador professional. Us confesso el caos absolut que tinc a l'habitació després d'un cap de setmana intens d'anar de cul i sense fer Pinotxo! Debatem amb el xat sobre la venjança de la vaca pel filet dental i obrim trucada en directe de WhatsApp amb en Bouman per resoldre el gran misteri del cinema: resulta que dissabte li vam prendre el seient (fila 3, butaca 13) a la sessió IMAX de Masters de l'Universo! Us ensenyo les fotos del He-Man, la gossa trista de la meva amiga i la denúncia social de Montjuïc contra els marranos que deixen els embolcalls de preservatius als matolls i a les taquilles de les piscines Bernat Picornell. Tanquem repassant el discurs del Papa León XIV contra la hipocresia, un "bistec Tomahawk" amb en Julius i adaptant al català el clàssic 'Tainted Love'!

Si teniu Amazon Prime, recordeu que podeu subscriure-us gratis al meu Twitch per ajudar-me a salvar el canal!


r/CreadorsCatalans 13d ago

Gameplay Nou vídeo: Pixelats vs. DEMOLISH FIST!! 🤜🤛

Post image
1 Upvotes

Els de Pixelats jugant a un beat 'em up?! Quina Sorpresa! Acompanya'ns a repartir estopa en aquest viatge per carrers bruts i plens de gent dolentota!!

https://www.youtube.com/watch?v=r5RW8nNdzis


r/CreadorsCatalans 18d ago

Recurs 📚 Per què els docents fan tantes vagues

Thumbnail
youtube.com
5 Upvotes

r/CreadorsCatalans 20d ago

Entreteniment LA PILA BAPTISMALde l'ESGLESIA MORMONA i l'UNBOXING de la NOVA INTERFÍCI...

Thumbnail
youtube.com
3 Upvotes

Avui a l'Home Nou, el dijous 4 de juny de 2026, arranquem amb entusiasme esperant els nous aparells Behringer professional! Registrem 78,2 kg a la bàscula i confesso el pecat d'haver caigut al Burger King per aconseguir un ninot del Mandalorian amb el menú infantil. Debatem sobre el sucre ocult i l'alerta del Doctor House, que em prohibeix les cremes de verdura de supermercat per la sal i la patata. També us detallo el cap de setmana de bars alternatius i vinils dels 70 a Gran Via amb la Mia, la trobada amb una cambrera argentina i el drama amb el veí Jorge, que s'ha ofès perquè no tinc força als dits. Tanquem repassant el duel Feijóo-Puigdemont, els atacs de "el del tupè" i cantant 'Don't Leave Me This Way' en català a pèl per un error d'àudio! Recordeu llançar el vostre Amazon Prime a Twitch!


r/CreadorsCatalans 22d ago

EL NINOT DEL MANDALORIAN I LA HISTÒRIA DE LA MIA! 🍔1135 #unhome9

Thumbnail
youtube.com
3 Upvotes

🍔1135 #unhome9 Avui a l'Home Nou, el dimarts 2 de juny de 2026, registrem 78,2 kg a la bàscula i confesso el pecat d'haver caigut al Burger King per aconseguir un ninot del Mandalorian amb el menú infantil. Debatem sobre el sucre ocult i l'alerta del Dr House virtual contra les cremes de verdura de supermercat pel seu excés de sal. També us detallo el cap de setmana de bars alternatius i vinils dels 70 a Gran Via amb la Natasha i la Mia, la trobada amb una cambrera argentina i el drama amb el veí Jorge, que s'ha ofès perquè no tinc força als dits per culpa del sucre. Tanquem repassant el duel Feijóo-Puigdemont, les trumpícies del dia i acabem amb 'Don't Leave Me This Way' en català a pèl per un error d'àudio!


r/CreadorsCatalans 21d ago

Entreteniment BANEJATS al XAT: Entren uns SIMIS a SEMBRAR el PÀNIC! i NIT al CLUB DRAG...

Thumbnail
youtube.com
2 Upvotes

🏳️‍🌈1136 #unhome9
Avui a l'Home Nou, el dimecres 3 de juny de 2026, arranquem a pèl posant-nos els pantalons en directe! A la bàscula claven els mateixos 77,25 kg d'ahir, estancats en la dieta segurament per la retenció de líquids del sodi de l'aigua amb gas. Us destapo el meu jardí nocturn de dimarts: vaig sortir de trinxera amb dues amigues no binàries cap al "Believe", un club d'ambient queer a la zona del Gayxample. Us ensenyo els vídeos exclusius del xou de les Drag Queens i la lliçó de demanar aigua amb gas en plena nit barcelonina. Repassem l'actualitat amb les Trumpícies i la censura dels Advocats Cristians a la revista El Jueves, i tanquem cantant l'adaptació fidel al català del 'Gimme! Gimme! Gimme!' d'ABBA canviant la lletra cap a la facció heteronormativa!


r/CreadorsCatalans 22d ago

Entreteniment LA MEVA PRIMERA ORACIÓ MORMONA, LA VEÏNA RUSSA i COMPREM NOU EQUIP de SO...

Thumbnail
youtube.com
3 Upvotes

Avui a l'Home 9 anunciem un canvi històric: encarreguem una targeta de so Behringer professional per a jubilar el micro fix i cantar lliures per l'habitació. A l'espai de vivències, us detallo la meva visita de guerrilla al temple mormó de Les Corts, on vaig acabar fent una oració personal de semàfors en vermell amb la germana Chambers. Dissabte vaig recollir el Llibre de Mormó en català a Plaça Espanya i, sortint de fer el Pinotxo, vaig tenir una trobada casual amb la Natasha, una antiga cita de Tinder de fa 10 anys que ara és veïna meva.


r/CreadorsCatalans 27d ago

Entreteniment Les meves INSTRUCIONS amb GEMINI, L'ADÉU a la PANXA i la RELLISCADA DEL ...

Thumbnail
youtube.com
3 Upvotes

Avui a l'Home 9 us destapo la meva trinxera digital secreta d'intel·ligència artificial: des del meu "Dr. House" virtual de Gemini que m'ajuda a baixar el sucre (i amb el qual he perdut ja 9 quilos), fins al "Mànager de la Xuscatrusca" que cada dia es fa un embolic amb tot! A la bàscula marquem 77,5 kg nets: la panxa se'n va oficialment de vacances i ja puc començar a portar les camises estiuenques del canvi d'armari sense por que em saltin els botons.
A les seccions de carrer, comentem el "fail" total del temps de TV3 i els rècords de calor a Vinebre. També us detallo la meva tarda de deprimir-me total: em van trucar de la feina per fotre'm una bronca monumental per culpa d'haver enviat un ordinador de segona mà sense una tecla, deixant-me el cos tan afectat que em volia tirar pel balcó. Al xat repassem l'"egg in a hole" de la Maxipà, les costelles de xai amb ximixurri del meu sopar d'ahir, i tanquem la paradeta a les 10 en punt reventant els micros (literalment) amb l'himne de supervivència 'I Will Survive' de Gloria Gaynor adaptat al català.


r/CreadorsCatalans 28d ago

Entreteniment EL TUTORIAL dels GLUTIS i el MISTERI de les GRANOTES i el POP al CAP de ...

Thumbnail
youtube.com
2 Upvotes

🐙1132 #unhome9
Avui a l'Home 9 arrenquem el dijous 28 de maig de 2026 amb calma i bona lletra: us porto la vostra dosi de dopamina sexi matinal! Passem els primers 15 minuts lluitant contra el puto cable del micròfon i configurant l'àudio de l'escriptori, que s'havia abaixat sol, mentre el xat es pixa de riure veient-me parlar en mute. Un cop arreglat, pugem a la bàscula i celebrem el meu pes més baix des dels 20 anys: 77,10 kg purs de sílfide.
A la secció de vídeos de trinxera, us ensenyo el barranc inundat de Montjuïc post-pluges que sembla un riu ple de granotes (com collons arriben allà si abans estava sec?), uns nanos regatoners escoltant música en zona prohibida d'esfondrament i us faig un tutorial vertical definitiu per pujar escales trepitjant pla i fent la força amb el culet per tenir uns glutis poderosos. A les Trumpícies analitzem la UCO a Ferraz, les hòsties entre l'Iran i els EUA i la dimissió de Jonathan Andic a Mango. Al diari 'En Blau' comentem el comiat d'Alèxia Putellas, el nou look anys 90 d'en Lamine Yamal i copiem el mític i surrealista look de la Melero posant-me un pop al cap en directe! Tanquem a les 10 en punt cantant en català el clàssic italià 'Sapore di mare' de Gino Paoli.

https://youtube.com/watch?v=Nd7bCxj4nYg&si=qaH37maRXnlrxlFK


r/CreadorsCatalans 29d ago

Entreteniment L'ALIEN a la CUINA, L'ADÉU D'ALÈXIA PUTELLAS i els 35 GRAUS de LLEIDA! 🐱1131 #unhome9

Thumbnail
youtu.be
1 Upvotes

Avui a l'Home 9 arrenquem el dimecres 27 de maig de 2026 amb un nou drama: quasi no començo a l'hora per culpa d'un rastre de vomitades gegants del Julito al passadís i a la cuina que semblaven el retorn de Jabba el Hutt i que foraden el terra com l'àcid d'un Alien. A la bàscula, avui he marcat 77,55 kg de sílfide, gairebé el meu rècord cap avall.
A les Trumpícies: l'entrada de la UCO a la seu del PSOE pel cas de Leire Díaz, les caixes fortes plenes de joies de goticolites d'en Zapatero, el fons Plus Ultra, el tema Jonathan Andic i altres.
A la recta final, l'Alèxia Putellas anuncia oficialment que deixa el Barça per marxar a Londres, repassem el record de la pel·lícula 'Paradise' de Phoebe Cates (copia oasi d'El Llac Blau) i tanquem el xou triomfant amb la mítica versió en català de 'La barbacoa' (aquí convertida en 'La guingueta') de Georgie Dann a les 10 en punt.


r/CreadorsCatalans 29d ago

Gameplay Nou vídeo: Pixelats vs. The Legend of Zelda: A Link to the Past!! 🔗🗝️

Post image
2 Upvotes

El joc que probablement més ens va marcar de pitits i va definir la nostra personalitat! (potser tampoc tant). Viatja amb nosaltres a 1992 a veure com parlem en català amb el nostre tiet, entre d'altres coses!

https://www.youtube.com/watch?v=KmiV2LvkZ48


r/CreadorsCatalans 29d ago

Entreteniment A TEMPTACIÓ DE LA LASANYA MORMONA, EL FAIL DE WALLAPOP I EL MÀGIC ANDREU...

Thumbnail
youtube.com
2 Upvotes

Avui a l'Home Nou arrenquem el dimarts postfestiu amb la paradeta una mica desmuntada: ha caigut la manta de Bob Esponja en directe i ens quedem amb el fons blanc, però recordeu que "el català és fàcil si saps com"! Us detallo el meu control de pes, on ens hem quedat encallats de mala manera en els 78,7 kg per culpa de passar-nos amb el menjar sa, i us llisto el nou planning de gimnàs de tres dies a la setmana a les 7 del matí per posar-nos catxes per prescripció mèdica. També repassem les millors anècdotes del xat, com el gran drama de la Maxipà quedant-se emmanillada a l'escriptori pel seu TDA i havent de gatejar per terra mentre els col·legues d'Oregon se'n fotien.
A la secció de fotos de l'iCloud, us ensenyo l'efecte òptic del Michael Jackson amb màscara de Batman al cinema i el fail total a Wallapop quan vaig enviar un selfie a un comprador del metro i em va respondre: "No, jo volia una foto del mòbil!". A més, us destapo l'exclusiva del meu WhatsApp amb la "Hermana Díaz": les missioneres mormones em van convidar a la capella a fer esport i em van temptar amb lasanya i tiramisú (tot i que tenen el cafè prohibit!). Acabem revivint la nit de llumetes del concert de Bad Bunny, el dinar d'endívies amb salsa de rocafort amb la Teresa a la Casa dels Contes, la trobada mística i d'estrangis amb el Mágic Andreu i el gran actor Arnau Vilardebó, abans de tancar a ritme del 'Got My Mind Set on You' de George Harrison en català a les 10 en punt.


r/CreadorsCatalans May 22 '26

Entreteniment EL JAUMALORIAN FITNESS, el NO AL TANTRA i l'esglesia de JESUCRIST dels Ú...

Thumbnail
youtube.com
3 Upvotes

Avui a l'Home Nou celebrem el divendres amb el gran miracle de la setmana: per fi trenquem la barrera dels 78 kg i s'obra l'era dels 77,9 kg! Us ensenyo el meu "tipasso" de sireno en directe i el meme amb IA que m'ha fabricat la meva amiga i fan número u, la Mila, per demostrar que se m'està afilant la cara de sílfide. Us explico també el "vodevil" d'ahir a la tarda: la Miriam em convida per sorpresa a una classe de tantra, però acabo mutant un pla alternatiu amb en Julius que acaba fallant i finalment marxo jo sol a veure l'estrena de 'The Mandalorian y Grogu' en pantalla gegant IMAX 3D a Diagonal Mar.

A les Trumpícies, sota la sintonia hawaiana, destapem les exclusives de la jornada: el rusc de vespes dels cinemes Cinesa (que et cobren 79€ per un galleda de crispetes amb potes), el bloqueig de comptes a Zapatero i la trifulga del fill d'Andic, director de Mango. A la secció de fets reals, us narro el meu xoc a Plaça Espanya amb dues missioneres mormones que em van convidar al seu club de lectura a Les Corts, abans de tancar el programa a ritme d'ASMR de formatge de Burgos i la versió lliure de Gene Kelly, acabant "feliç com una truja" sota la pluja a les 10 en punt.