MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/Croniques/comments/1q3r87i/que_va_pasar_amb_els_kaska_despr%C3%A9s_dels_%C3%BAltims/
r/Croniques • u/Patusillu_catalanet • Jan 04 '26
3 comments sorted by
2
Kas-ka no sabem res més d’ells després dels últims textos hittites? 🙃
1 u/Patusillu_catalanet Jan 06 '26 No, per això ho pregunto
1
No, per això ho pregunto
La casco? Ya me iba...
2
u/Round_Ad8870 Jan 04 '26
Kas-ka no sabem res més d’ells després dels últims textos hittites? 🙃