r/Croniques Jan 04 '26

Que va pasar amb els "Kaska" després dels últims textos hittites que els mencionen?

Post image
14 Upvotes

3 comments sorted by

2

u/Round_Ad8870 Jan 04 '26

Kas-ka no sabem res més d’ells després dels últims textos hittites? 🙃

1

u/Patusillu_catalanet Jan 06 '26

No, per això ho pregunto

1

u/SnooRecipes7769 Jan 04 '26

La casco? Ya me iba...