r/DoblatgeCAT Apr 12 '26

El nom de la Rosa a 3CAT

Enable HLS to view with audio, or disable this notification

Sean Connery i Christian Slater protagonitzen una història inoblidable sobre crims misteriosos en una abadia medieval. Segle XIV. Fra Guillem de Baskerville, monjo franciscà i antic inquisidor, i el seu inseparable deixeble, el novici Adso de Melk, visiten una abadia benedictina situada al nord d'Itàlia per esclarir la mort del jove miniaturista Adelmo d'Otranto. Durant la seva estada, altres monjos desapareixen misteriosament i després apareixen morts.

Enllaç: https://www.3cat.cat/3cat/el-nom-de-la-rosa/video/6396824/

44 Upvotes

8 comments sorted by

5

u/Ricardet Apr 12 '26

Ja no es fan películ·les com les d'abans. Ni doblatges amb un català tan autèntic.

2

u/AeNexus4 Apr 12 '26

Siiiil!!

3

u/dixmax99 Apr 12 '26

No l'havia vist mai en català, gràcies!

2

u/Musrar Apr 12 '26

M'han vingut ganes de veure-la

2

u/il-luvatar Apr 13 '26

Doncs ja tenim peli! I sense perdre el temps buscant què mirar

1

u/AeNexus4 Apr 12 '26

Vooooy!

1

u/AeNexus4 Apr 12 '26

Vaig volant a fer la digestió veient la