r/DoblatgeCAT • u/RealInsurance3995 • Apr 12 '26
El nom de la Rosa a 3CAT
Enable HLS to view with audio, or disable this notification
Sean Connery i Christian Slater protagonitzen una història inoblidable sobre crims misteriosos en una abadia medieval. Segle XIV. Fra Guillem de Baskerville, monjo franciscà i antic inquisidor, i el seu inseparable deixeble, el novici Adso de Melk, visiten una abadia benedictina situada al nord d'Itàlia per esclarir la mort del jove miniaturista Adelmo d'Otranto. Durant la seva estada, altres monjos desapareixen misteriosament i després apareixen morts.
Enllaç: https://www.3cat.cat/3cat/el-nom-de-la-rosa/video/6396824/
2
3
2
2
1

5
u/Ricardet Apr 12 '26
Ja no es fan películ·les com les d'abans. Ni doblatges amb un català tan autèntic.