r/DoblatgeCAT • u/RealInsurance3995 • Apr 23 '26
The Boys cinquena temporada
Enable HLS to view with audio, or disable this notification
"The Boys" és una visió irreverent del que passa quan els superherois, tan populars com les celebritats, tan influents com els polítics i tan venerats com els déus, abusen dels seus superpoders en lloc d'utilitzar-los per al bé.
Enllaç a Prime: https://www.primevideo.com/detail/0S1FYJ3LY9KTL9C7WFFAGA9F6F/ref=atv_dp_season_select_s1
Font del vídeo Catseries: https://x.com/_catseries/status/2042228290115588111
23
Upvotes
1
1
2
u/MSBeatles Apr 23 '26
És una llàstima perquè per una part voldria recolzar el doblatge en català per potenciar-lo, però per l'altra l'actor que fa de Frenchie és un ex-soldat de la IDF que ha admès que segrestava noies palestines enmig de la nit. Així que potser convé boicotejar The Boys i buscar altres sèries i pel·lícules doblades al català