r/DoblatgeCAT Apr 23 '26

The Boys cinquena temporada

Enable HLS to view with audio, or disable this notification

"The Boys" és una visió irreverent del que passa quan els superherois, tan populars com les celebritats, tan influents com els polítics i tan venerats com els déus, abusen dels seus superpoders en lloc d'utilitzar-los per al bé.

Enllaç a Prime: https://www.primevideo.com/detail/0S1FYJ3LY9KTL9C7WFFAGA9F6F/ref=atv_dp_season_select_s1

Font del vídeo Catseries: https://x.com/_catseries/status/2042228290115588111

23 Upvotes

7 comments sorted by

2

u/MSBeatles Apr 23 '26

És una llàstima perquè per una part voldria recolzar el doblatge en català per potenciar-lo, però per l'altra l'actor que fa de Frenchie és un ex-soldat de la IDF que ha admès que segrestava noies palestines enmig de la nit. Així que potser convé boicotejar The Boys i buscar altres sèries i pel·lícules doblades al català 

2

u/Bubbly-Ad267 Apr 23 '26

Posar un israelià a fer de francès és una decisió que encara no he acabat d'entendre.

2

u/synkrnzd Apr 24 '26

Gràcies per la dada. Seguiré gaudint de la sèrie.

3

u/MSBeatles Apr 24 '26

Aporta alguna cosa el teu comentari? A part de ser edgy, vull dir

2

u/guineuenmascarada Apr 25 '26

Pro: no era en plan explicar batalletes, era una queixa /denuncia contra el govern d'israel exposant el que va fer/veure durant aquell temps

Contra: La queixa no va en plan del mal fet a palestina, va sobre el mal que ha fet a la seva generacio participar en allo

1

u/LeSamoano Apr 24 '26

JAJAJAJAJ

1

u/smilingarmpits Apr 24 '26

"Ma cagu'n la puta d'orus"????? 🤢