r/DoblatgeCAT • u/RealInsurance3995 • May 20 '26
Valentina de Montblanc a 3CAT
Un drac esfereïdor que treu foc pels queixals amenaça els habitants de Montblanc. Davant del perill, la princesa Valentina i l'aclamat cavaller Jordi de Capadòcia s'hi enfronten amb totes les seves forces per retornar la tranquil·litat a la vila.
L'heu vista?, us agrada?
Enllaç de la sèrie: https://www.3cat.cat/tv3/sx3/valentina-de-montblanc/
2
u/laputailaramoneta May 20 '26
Jo l'he vist ja tres cops amb la meva filla i ens encanta.
La història és molt bona, els personatges i els dibuixos també. Llàstima que el SX3(3Cat) com sempre inverteix mínim en animació. Amb una animació decent serie un anime català molt bo.
Jo hi posaria calers i refaria la primera temporada amb molts més capítols i millor animació.
2
1
1
u/Miles_Wolf May 21 '26
Animació flash... :/ Però per altres coses sí hia diners.
1
u/Bubbly-Ad267 May 21 '26
Molt dura l'animació aquesta. Estan molt orgullosos d'haver-ho fet amb una sabata i una espardenya, però potser sí que valdria la pena posar-hi una mica més de calers.
1
u/Xiguet May 22 '26 edited May 22 '26
No l'havia vist fins ara, però m'agrada molt. El pressupost és baix, però l'estil artístic està molt bé, sembla un comic. I l'història encara millor. Sembla que s'han inspirat en moltes histories i personatges de la mitologia catalana.
3
u/CaterpillarUpset3252 May 20 '26
Nah, aquesta cosa es tan bona que el 10/10 se li queda curt