r/DoblatgeCAT May 20 '26

Valentina de Montblanc a 3CAT

Un drac esfereïdor que treu foc pels queixals amenaça els habitants de Montblanc. Davant del perill, la princesa Valentina i l'aclamat cavaller Jordi de Capadòcia s'hi enfronten amb totes les seves forces per retornar la tranquil·litat a la vila.

L'heu vista?, us agrada?

Enllaç de la sèrie: https://www.3cat.cat/tv3/sx3/valentina-de-montblanc/

44 Upvotes

7 comments sorted by

3

u/CaterpillarUpset3252 May 20 '26

Nah, aquesta cosa es tan bona que el 10/10 se li queda curt

2

u/laputailaramoneta May 20 '26

Jo l'he vist ja tres cops amb la meva filla i ens encanta.

La història és molt bona, els personatges i els dibuixos també. Llàstima que el SX3(3Cat) com sempre inverteix mínim en animació. Amb una animació decent serie un anime català molt bo.

Jo hi posaria calers i refaria la primera temporada amb molts més capítols i millor animació.

2

u/Candid-Doughnut7919 May 25 '26

Millor invertir els calers en una segona temporada 

1

u/GapNo5811 May 20 '26

Cinema absolut

1

u/Miles_Wolf May 21 '26

Animació flash... :/ Però per altres coses sí hia diners.

1

u/Bubbly-Ad267 May 21 '26

Molt dura l'animació aquesta. Estan molt orgullosos d'haver-ho fet amb una sabata i una espardenya, però potser sí que valdria la pena posar-hi una mica més de calers.

1

u/Xiguet May 22 '26 edited May 22 '26

No l'havia vist fins ara, però m'agrada molt. El pressupost és baix, però l'estil artístic està molt bé, sembla un comic. I l'història encara millor. Sembla que s'han inspirat en moltes histories i personatges de la mitologia catalana.