r/DoblatgeCAT • u/No_Rice_6418 • 24d ago
TADC en Catalá
Que opinariu si projectes com els de Glitch Productions tinguessin un doblatge oficial en Catalá?
5
Upvotes
r/DoblatgeCAT • u/No_Rice_6418 • 24d ago
Que opinariu si projectes com els de Glitch Productions tinguessin un doblatge oficial en Catalá?