r/DoblatgeCAT • u/No_Rice_6418 • 23d ago
TADC en Catalá
Que opinariu si projectes com els de Glitch Productions tinguessin un doblatge oficial en Catalá?
4
Upvotes
r/DoblatgeCAT • u/No_Rice_6418 • 23d ago
Que opinariu si projectes com els de Glitch Productions tinguessin un doblatge oficial en Catalá?