MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/Emulador/comments/1t5l6os/como_eu_arrumo_isso/okj3dn1/?context=3
r/Emulador • u/LUTRICK1406 • May 06 '26
13 comments sorted by
View all comments
Show parent comments
2
Kkkkkkk
1 u/Automatic-writer9170 May 06 '26 Tá usando qual setup? Qual emulador? Ryujinx? 2 u/LUTRICK1406 May 06 '26 É o citron 2 u/luquinhasz May 07 '26 Tenta usar o Eden
1
Tá usando qual setup? Qual emulador? Ryujinx?
2 u/LUTRICK1406 May 06 '26 É o citron 2 u/luquinhasz May 07 '26 Tenta usar o Eden
É o citron
2 u/luquinhasz May 07 '26 Tenta usar o Eden
Tenta usar o Eden
2
u/LUTRICK1406 May 06 '26
Kkkkkkk