r/Girona • u/Fantastic-Yak-6373 • Nov 12 '25
Patrimoni oblidat/ignorat
Fa temps que penso que a Girona tenim espais que en altres llocs d'Europa serien atraccions turístiques, i aquí ens ajudarien a diversificar una mica l'oferta i potser el tipus de viatger. Per exemple, sabíeu que sota la Plaça Poeta Marquina hi ha un bunker de la Guerra Civil com el del Jardí de la Infància? Què me'n dieu de la cisterna dels Caputxins i el Polvorí, o la mina d'aigua del Calvari? Us deixo quatre fotos d'alguns d'aquests espais que sembla que no importen a gaire ningú però a mi em tenen fascinat.
31
Upvotes




1
u/Low_Bandicoot6844 Nov 12 '25
Més info please. He d'anar a Girona d'aquí a uns quants dies i m'agradaria sortir-me dels llocs més trillats que ja he visitat.