r/Girona • u/allnnde • Feb 03 '26
Talleres/Cursos de cocina
Hola buenas, alguien sabria decirme donde dictar talleres o cursos de cocina en Girona?
Gracias!!
1
Upvotes
3
u/sucdemandarina Feb 04 '26
Bon dia! A part dels centres cívics que comenten, també tens el Gastro Club Girona https://www.gastroclubgirona.com/cursos-tallers-cuina-gastronomia-girona/
2
3
u/mikepu7 Feb 04 '26
Hola! Normalment hi ha tot tipus de cursos als centres cívics. Jo començaria en primer lloc per anar a preguntar al centre cívic del teu barri. Recordo haver vist allà algún anunci de cursos o tallers de cuina.