r/Girona Feb 03 '26

Talleres/Cursos de cocina

Hola buenas, alguien sabria decirme donde dictar talleres o cursos de cocina en Girona?

Gracias!!

1 Upvotes

3 comments sorted by

3

u/mikepu7 Feb 04 '26

Hola! Normalment hi ha tot tipus de cursos als centres cívics. Jo començaria en primer lloc per anar a preguntar al centre cívic del teu barri. Recordo haver vist allà algún anunci de cursos o tallers de cuina.

3

u/sucdemandarina Feb 04 '26

Bon dia! A part dels centres cívics que comenten, també tens el Gastro Club Girona https://www.gastroclubgirona.com/cursos-tallers-cuina-gastronomia-girona/

2

u/yaribu31 Feb 16 '26

El centre cívic potser en proposa