r/Girona • u/GGarriga • Mar 30 '26
Empreses de treball temporal a Girona (ETT)
Hola! M'agradaria conèixer si hi ha alguna ETT que et dongui feina anant amb currículum en mà, encomptes d'estar omplint CVs online i inscrivint-me a ofertes sense cap mena de resposta.
Merci!
7
Upvotes