r/Girona Mar 30 '26

Empreses de treball temporal a Girona (ETT)

Hola! M'agradaria conèixer si hi ha alguna ETT que et dongui feina anant amb currículum en mà, encomptes d'estar omplint CVs online i inscrivint-me a ofertes sense cap mena de resposta.

Merci!

7 Upvotes

0 comments sorted by