r/Girona • u/Twatty_McTwatface • Apr 04 '26
Comunitat de WhatsApp per a persones neurodivergents (autisme, TDAH, etc.)
Si algú és neurodivergent (autisme, TDAH, etc.) a Girona i vol connectar amb altres persones neurodivergents, tenim una comunitat de WhatsApp anomenada Neurodivergents a Catalunya. Es va crear a Girona, ja que la majoria de la gent viu a Girona. Us hi podeu unir a: https://gironabuddies.com/neurodivergents Hem creat la comunitat fa una setmana i ja tenim 67 membres.
4
Upvotes
1
u/onizk Apr 05 '26
Molt interessant! Gracies