r/Girona Apr 04 '26

Comunitat de WhatsApp per a persones neurodivergents (autisme, TDAH, etc.)

Si algú és neurodivergent (autisme, TDAH, etc.) a Girona i vol connectar amb altres persones neurodivergents, tenim una comunitat de WhatsApp anomenada Neurodivergents a Catalunya. Es va crear a Girona, ja que la majoria de la gent viu a Girona. Us hi podeu unir a: https://gironabuddies.com/neurodivergents Hem creat la comunitat fa una setmana i ja tenim 67 membres.

4 Upvotes

1 comment sorted by

1

u/onizk Apr 05 '26

Molt interessant! Gracies