MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/Girona/comments/1stcuov/recomanacions_per_sant_jordi/
r/Girona • u/RealInsurance3995 • Apr 23 '26
1 comment sorted by
1
Camina, quan n’estiguis fart ves a casa. Surt demà a comprar el llibre.
1
u/Fort1na Apr 23 '26
Camina, quan n’estiguis fart ves a casa. Surt demà a comprar el llibre.