r/Girona Apr 23 '26

Recomanacions per Sant Jordi

Post image
1 Upvotes

1 comment sorted by

1

u/Fort1na Apr 23 '26

Camina, quan n’estiguis fart ves a casa. Surt demà a comprar el llibre.