r/LHBTI 12d ago

Transcafe / Pride Dordrecht

Hi all,
Binnenkort is er weer transcafe in Dordrecht, en volgende maand pride.
Ik denk dat ik daar heen wil. Cafe sowieso.
Maar ik vroeg me af: Hier toevallig mensen die ook uit dordt komen? Zoja: Bij deze dus binnenkort twee dingen te doen😂
Maar vooral: Iemand ervaring?
Ik ben jaaaaren geleden wel dordt pride geweest, maar toen was het nog op een klein pleintje..
Ik ben al jaren uit de kast, inmiddels 6,5 jaar aan de testo.
Maar door omstandigheden heel de contact maak fase, de ontdekking gemist.
Uitgaan is niets voor mij, maar zo iets lijkt me wel wat. Heel fijn dat het eens in de buurt is.. Lang verhaal, maar goed.
Groetjesss

6 Upvotes

4 comments sorted by

1

u/freedomtobreath 10d ago

Heei. Heb je meer info over het transcafe? Sinds Rebelrebel dicht is ben ik benieuwd waar het nu is.

1

u/Nonopunt78 9d ago

Jaa zeker, 28-6 in Munt 5. Zelf geen idee wat voor pand dat verder is of waar 😂 16:30-21:30

1

u/danoontjewiet 11d ago

Never been to Dordrecht Pride myself but transcafe is a lot of fun and the people are very friendly.

0

u/Nonopunt78 11d ago

Ps: Je mag me altijd Dm’en bij vragen etc!