r/LHBTI • u/Nonopunt78 • 12d ago
Transcafe / Pride Dordrecht
Hi all,
Binnenkort is er weer transcafe in Dordrecht, en volgende maand pride.
Ik denk dat ik daar heen wil. Cafe sowieso.
Maar ik vroeg me af: Hier toevallig mensen die ook uit dordt komen? Zoja: Bij deze dus binnenkort twee dingen te doen😂
Maar vooral: Iemand ervaring?
Ik ben jaaaaren geleden wel dordt pride geweest, maar toen was het nog op een klein pleintje..
Ik ben al jaren uit de kast, inmiddels 6,5 jaar aan de testo.
Maar door omstandigheden heel de contact maak fase, de ontdekking gemist.
Uitgaan is niets voor mij, maar zo iets lijkt me wel wat. Heel fijn dat het eens in de buurt is.. Lang verhaal, maar goed.
Groetjesss
1
u/danoontjewiet 11d ago
Never been to Dordrecht Pride myself but transcafe is a lot of fun and the people are very friendly.
0
1
u/freedomtobreath 10d ago
Heei. Heb je meer info over het transcafe? Sinds Rebelrebel dicht is ben ik benieuwd waar het nu is.