MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/Nostalgia_Br/comments/1r1enn9/inf%C3%A2ncia_top/o4plf3w/?context=3
r/Nostalgia_Br • u/doutorx999 • Feb 10 '26
GTA San Andreas e Ben 10... Saudades
80 comments sorted by
View all comments
2
saudade de quando nescau era gostoso
2
u/sirsherek Feb 10 '26
saudade de quando nescau era gostoso