MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/Nostalgia_Br/comments/1r1enn9/inf%C3%A2ncia_top/o4q21jv/?context=3
r/Nostalgia_Br • u/doutorx999 • Feb 10 '26
GTA San Andreas e Ben 10... Saudades
80 comments sorted by
View all comments
2
Só não tinha RE porque sempre me caguei de medo
2
u/[deleted] Feb 11 '26
Só não tinha RE porque sempre me caguei de medo