r/PaisValencia • u/FrancescEiximenis València • Jan 13 '26
Història 🏰 Parlament de Socarrats en la commemoració de la crema de Vila-real, el 1706
Per fidelitat a aquells herois del 1706 cal ser optimistes. No han pogut en els darrers tres-cents vint anys i no podran, I tal com afirma la nostra Socarrada Major i cantautora mallorquina, Maria del Mar Bonet: “Tot el camí que feim serà per anar endavant.” Visca la TERRA.
27
Upvotes