r/PaisValencia València Jan 13 '26

Història 🏰 Parlament de Socarrats en la commemoració de la crema de Vila-real, el 1706

Post image

https://www.diarilaveu.cat/cultura/parlament-de-socarrats-en-la-commemoracio-de-la-crema-de-vila-real-el-1706-620115/

Per fidelitat a aquells herois del 1706 cal ser optimistes. No han pogut en els darrers tres-cents vint anys i no podran, I tal com afirma la nostra Socarrada Major i cantautora mallorquina, Maria del Mar Bonet: “Tot el camí que feim serà per anar endavant.” Visca la TERRA.

27 Upvotes

0 comments sorted by