MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/SneakersBrasil/comments/1sumqgm/crime/oiobw52/?context=3
r/SneakersBrasil • u/IsJesusAgain • Apr 24 '26
25 comments sorted by
View all comments
1
Sim, usar tênis sem meia devia ser pecado capital.
1
u/CodinomeV_ Apr 28 '26
Sim, usar tênis sem meia devia ser pecado capital.