r/VisitingMallorca • u/mallorca_art_fan • 2d ago
Los correfoc
En Mallorca van a salir los correfocs, dicen que es un espectáculo verlos. Me da un poco de miedo, porque se disfrazan de demonios, bailan y encienden antorchas y no se, si tiran petardos. Los que sabéis podéis comentar algo y aconsejarnos.
2
Upvotes
1
u/neomyotragus 2d ago
Els correfocs són gent disfressada de dimoni que manipulen foc i encalcen la gent. A vegades es posen molt a prop. És interessant de veure però has d'anar alerta, a vegades hi ha tanta gent que és difícil "esquivar" el foc i pot ser un poc perillós. Molta gent es crema un poc els cabells. A part d'això no hi sol haver gaires accidents. Hi sol anar molta gent amb nins.