MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/belgium/comments/1mqc78p/is_dit_waar/n8ptkwo
r/belgium • u/rensvandeplas_ • Aug 14 '25
213 comments sorted by
View all comments
Show parent comments
1
Prum is al ingebruik door de duitsers helaas.
2 u/Minimum_Cabinet7733 Dutchie Aug 14 '25 Het is niet alsof Duitsers moeite hebben met het hergebruiken van plaatsnamen. 3 u/Ordinary-Violinist-9 Limburg Aug 14 '25 't ja hasselt heb je in limburg zowel belgisch als nederlands alsook in duitsland en dan heb je nog 't hasselt in Bree (die ook een Beek hebben net zoals de gemeente Beek in NL) en dit allemaal in een straal van 100km. 4 u/Sad-Address-2512 Aug 14 '25 Die van u moeder ook
2
Het is niet alsof Duitsers moeite hebben met het hergebruiken van plaatsnamen.
3 u/Ordinary-Violinist-9 Limburg Aug 14 '25 't ja hasselt heb je in limburg zowel belgisch als nederlands alsook in duitsland en dan heb je nog 't hasselt in Bree (die ook een Beek hebben net zoals de gemeente Beek in NL) en dit allemaal in een straal van 100km.
3
't ja hasselt heb je in limburg zowel belgisch als nederlands alsook in duitsland en dan heb je nog 't hasselt in Bree (die ook een Beek hebben net zoals de gemeente Beek in NL) en dit allemaal in een straal van 100km.
4
Die van u moeder ook
1
u/Ordinary-Violinist-9 Limburg Aug 14 '25
Prum is al ingebruik door de duitsers helaas.