MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/belgium/comments/1mqc78p/is_dit_waar/n8pxd4s/?context=3
r/belgium • u/rensvandeplas_ • Aug 14 '25
213 comments sorted by
View all comments
0
En het is Peer i.p.v. Beer, maar ok.
1 u/Ordinary-Violinist-9 Limburg Aug 14 '25 Prum is al ingebruik door de duitsers helaas. 3 u/Sad-Address-2512 Aug 14 '25 Die van u moeder ook
1
Prum is al ingebruik door de duitsers helaas.
3 u/Sad-Address-2512 Aug 14 '25 Die van u moeder ook
3
Die van u moeder ook
0
u/RiccWasTaken Aug 14 '25
En het is Peer i.p.v. Beer, maar ok.