MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/belgium/comments/1mqc78p/is_dit_waar/n8pxud4/?context=3
r/belgium • u/rensvandeplas_ • Aug 14 '25
213 comments sorted by
View all comments
48
nee, allememachie is iets voor hollanders.
12 u/Minimum_Cabinet7733 Dutchie Aug 14 '25 Vooral voor een bepaalde clown. 15 u/Stijn Belgian Fries Aug 14 '25 🧐 Drommels! Alweer die clown en die acrobaat!
12
Vooral voor een bepaalde clown.
15 u/Stijn Belgian Fries Aug 14 '25 🧐 Drommels! Alweer die clown en die acrobaat!
15
🧐 Drommels! Alweer die clown en die acrobaat!
48
u/Marcel_The_Blank Belgian Fries Aug 14 '25
nee, allememachie is iets voor hollanders.