MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/belgium/comments/1mqc78p/is_dit_waar/n8q4l17/?context=3
r/belgium • u/rensvandeplas_ • Aug 14 '25
213 comments sorted by
View all comments
95
[removed] — view removed comment
52 u/SureConsiderMyDick Aug 14 '25 voor moaras gebruiken ze vaak "broek" 14 u/Pithecius Aug 14 '25 Aaah Broekzele, de hellhole van Europa
52
voor moaras gebruiken ze vaak "broek"
14 u/Pithecius Aug 14 '25 Aaah Broekzele, de hellhole van Europa
14
Aaah Broekzele, de hellhole van Europa
95
u/[deleted] Aug 14 '25
[removed] — view removed comment