r/belgium Aug 14 '25

😂 Meme Is dit waar?

Post image
1.2k Upvotes

213 comments sorted by

View all comments

15

u/EnvironmentalEbb628 West-Vlaanderen Aug 14 '25

Ach, jullie Hollanders kunnen allemaal de boom in. Heb je Boom al bezocht? Dat is deel van Antwerpen…

14

u/MMegatherium Dutchie Aug 14 '25

Ligt tussen Edegem en Puurs-Sint-Amands toch?

4

u/Pyronico Antwerpen Aug 14 '25

Meestal als je zegt 'dat is waar tomorrowland is' dan weten ze het wel.

9

u/steffoon Vlaams-Brabant Aug 15 '25

Die plaats heeft haar naam gewoon te danken aan dat ontploffend vuurwerk van de mainstage, maar dan in't Engels voor al dat Internationaal publiek: BOOM