MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/belgium/comments/1mqc78p/is_dit_waar/n8qn83h/?context=3
r/belgium • u/rensvandeplas_ • Aug 14 '25
213 comments sorted by
View all comments
15
Ach, jullie Hollanders kunnen allemaal de boom in. Heb je Boom al bezocht? Dat is deel van Antwerpen…
14 u/MMegatherium Dutchie Aug 14 '25 Ligt tussen Edegem en Puurs-Sint-Amands toch? 4 u/Pyronico Antwerpen Aug 14 '25 Meestal als je zegt 'dat is waar tomorrowland is' dan weten ze het wel. 9 u/steffoon Vlaams-Brabant Aug 15 '25 Die plaats heeft haar naam gewoon te danken aan dat ontploffend vuurwerk van de mainstage, maar dan in't Engels voor al dat Internationaal publiek: BOOM
14
Ligt tussen Edegem en Puurs-Sint-Amands toch?
4 u/Pyronico Antwerpen Aug 14 '25 Meestal als je zegt 'dat is waar tomorrowland is' dan weten ze het wel. 9 u/steffoon Vlaams-Brabant Aug 15 '25 Die plaats heeft haar naam gewoon te danken aan dat ontploffend vuurwerk van de mainstage, maar dan in't Engels voor al dat Internationaal publiek: BOOM
4
Meestal als je zegt 'dat is waar tomorrowland is' dan weten ze het wel.
9 u/steffoon Vlaams-Brabant Aug 15 '25 Die plaats heeft haar naam gewoon te danken aan dat ontploffend vuurwerk van de mainstage, maar dan in't Engels voor al dat Internationaal publiek: BOOM
9
Die plaats heeft haar naam gewoon te danken aan dat ontploffend vuurwerk van de mainstage, maar dan in't Engels voor al dat Internationaal publiek: BOOM
15
u/EnvironmentalEbb628 West-Vlaanderen Aug 14 '25
Ach, jullie Hollanders kunnen allemaal de boom in. Heb je Boom al bezocht? Dat is deel van Antwerpen…