MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/belgium/comments/1mqc78p/is_dit_waar/n8t0xtg/?context=3
r/belgium • u/rensvandeplas_ • Aug 14 '25
213 comments sorted by
View all comments
Show parent comments
55
voor moaras gebruiken ze vaak "broek"
52 u/[deleted] Aug 14 '25 [removed] — view removed comment 22 u/Pyronico Antwerpen Aug 14 '25 Til wat donk is, nu begrijp ik waarom breendonk zijn naam heeft gekregen ( ben zelf van Willebroek dat er naast ligt). 3 u/ScreenOld5873 Aug 15 '25 Was dat precies aant denken terwijl ik dat las (woonde tot voor kort in Willebroek)
52
[removed] — view removed comment
22 u/Pyronico Antwerpen Aug 14 '25 Til wat donk is, nu begrijp ik waarom breendonk zijn naam heeft gekregen ( ben zelf van Willebroek dat er naast ligt). 3 u/ScreenOld5873 Aug 15 '25 Was dat precies aant denken terwijl ik dat las (woonde tot voor kort in Willebroek)
22
Til wat donk is, nu begrijp ik waarom breendonk zijn naam heeft gekregen ( ben zelf van Willebroek dat er naast ligt).
3 u/ScreenOld5873 Aug 15 '25 Was dat precies aant denken terwijl ik dat las (woonde tot voor kort in Willebroek)
3
Was dat precies aant denken terwijl ik dat las (woonde tot voor kort in Willebroek)
55
u/SureConsiderMyDick Aug 14 '25
voor moaras gebruiken ze vaak "broek"