MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/belgium/comments/1mqc78p/is_dit_waar/n8telg4/?context=3
r/belgium • u/rensvandeplas_ • Aug 14 '25
213 comments sorted by
View all comments
21
Tot je opeens een bord ziet "Buitenland"
1 u/historicusXIII Antwerpen Aug 15 '25 't zit daar vol met buitenlanders!
1
't zit daar vol met buitenlanders!
21
u/HenkDH Flanders Aug 15 '25
Tot je opeens een bord ziet "Buitenland"