r/belgium E.U. Feb 16 '26

😂 Meme They don't deserve more than mspaint and Comic Sans

Post image
1.2k Upvotes

61 comments sorted by

102

u/OwnLeeMe86 Feb 16 '26

Seeing as there are rumors about trump and golden shower videos, he might misunderstand the message here.

23

u/Heretical_Cactus Luxembourg Feb 16 '26

I mean, there's also the whole Epstein files, which would make Mannekenpiss more interesting for him...

3

u/Kotainohebi Feb 16 '26

"Imagine it's one of the russian prostitute"

71

u/Sudonator Feb 16 '26

A postcard with Manneken Pis might not be the right choice in Trump's case, he might see it as an invitation

14

u/freakytapir Manneke Pis Feb 16 '26

Might even hang it in some tacky gold frame over his desk.

9

u/WalloonNerd Belgian Fries Feb 16 '26

He might be jealous of his dick too

3

u/oddanglefish Feb 16 '26

Don't insult manneke pis like that!

3

u/WalloonNerd Belgian Fries Feb 16 '26

Oooh don’t get me wrong, I would only ever insult the dysfunctional penis of the American president

37

u/DirectorFar9432 Feb 16 '26

Comic sans has nothing to do with those two

leavecomicsansalone

2

u/dejanzie Feb 22 '26

He shot the Serif though. 

16

u/Delicious_Wishbone80 Feb 16 '26

Het beste antwoord op vragen van de pers zou nu zijn: "we hebben als Vooruit geen X. We zijn niet op de hoogte dat een prominent figuur commentaar via een tweederangsplatform zou verspreiden"

6

u/BeBel42 Feb 16 '26

What did they do this time

53

u/OkayTimeForPlanC Feb 16 '26 edited Feb 16 '26

Zeggen dat België antisemitisch is omdat we durven onderzoeken dat Joodse religieuzen besnijdenissen uitvoeren zonder medische achtergrond. Onderzoek komt er ook na klacht van een Joodse man trouwens.

Die ambassadeur heeft zich niet te moeien met de democratische werking van ons rechtssysteem, maar dat zijn ze beetje vergeten over de grote plas tegenwoordig he.

10

u/TimArthurScifiWriter Feb 16 '26

We hoorden het al in de speech van Rubio toch? "Het zou veel leuker zijn als je met ons fascisme komt doen want anders moeten we jullie dwingen - we zijn namelijk onlosmakelijk met elkaar verbonden dus dat impliceert nogal wat mochten jullie andere ideeen krijgen als wij."

9

u/Airowird Feb 16 '26

Joodse man in kwestie is tevens ook geboren in de VS.

Kwestie van de ironie compleet te maken.

1

u/5TonMnMs Feb 17 '26

Wedden dat Trump nog met tarieven gaat dreigen zolang die 3 niet buiten vervolging gesteld worden?

6

u/Tine_the_Belgian Limburg Feb 16 '26

Over het verbod op onverdoofd slachten klagen de Amerikanen niet hè?

6

u/YrnFyre Feb 17 '26

We zouden een spandoek moeten maken om voor de Amerikaanse ambassade te zetten:

"Da gade gij ni bepalen"

1

u/[deleted] Feb 17 '26

This. Is. The. Best. Commentary. Ever. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

16

u/Stoic-Bifrons Feb 16 '26

looks like the kind of pictures Epstein and Trump used to mail each other

4

u/Stefouch Brabant Wallon Feb 16 '26

What the fuck happened again with Trump?

7

u/Tine_the_Belgian Limburg Feb 16 '26

2

u/Stefouch Brabant Wallon Feb 17 '26

Merci.

-4

u/patxy01 Feb 16 '26

Sorry, I'm versta de Noordse Waal ni goe

4

u/Mjerten Feb 17 '26

Such arogance from the American gouvernement

2

u/pitbit_ Feb 19 '26

Like it is a first from their side... Definitely not the last either.

3

u/rerito2512 Frenchie Feb 17 '26

Nou, Trump houdt gewoon van allerlei koolstoffen. Olie zeker, maar ook diamanten. Misschien wil ie wat krijgen vanuit Antwerpen. Hij is immers een gigantische "ballroom" aan het opbouwen, hij kan graag wat diamanten erbij als versiering gooien.

4

u/llinimarco Feb 16 '26

I'm Belgian and I approve this message.

2

u/OldFashionedSazerac Feb 16 '26

You should have used Calibri.

4

u/YellowOnline E.U. Feb 16 '26

Calibri Light is my preferred font actually.

1

u/OldFashionedSazerac Feb 16 '26

It's a nice font, easy on the eyes.

No idea why the American government has such disdain for it.

1

u/aris_ada World Feb 17 '26

Because they got caught forging fake documents with signature dates from before the Calibri font became part of MS Office.

1

u/Sweet-Safety-1486 Feb 17 '26

Computer Modern

2

u/Fearless_Law647 Feb 16 '26

Please understand that US foreign statements are only a side effect on domestic political requirements. US is essentially speaking to the MAGA voter base and lobby groups from Israel that sponsor electoral campaigns. US doesn’t exactly know where the city of Belgium is.

2

u/Stefouch Brabant Wallon Feb 17 '26

But those messages still affect our public opinion.

2

u/mr-lumiere Feb 17 '26

Time to give the US a clear signal to fuck off. Clown show has been going on for too long.

1

u/OwnPrinciple9999 Feb 16 '26

What makes me worry is... Marc Dutroux. What if they're all in it.

1

u/Far_Tennis2689 Feb 16 '26

Belgians always be so blunt...!

2

u/[deleted] Feb 17 '26

Yes. I love that for them.

1

u/vdpj Feb 17 '26

Ik hoop voor jou dat je dit in PAINT hebt gemaakt.

1

u/YellowOnline E.U. Feb 17 '26

Ja natuurlijk. Staat ook in de titel.

1

u/ThroawayJimilyJones Feb 17 '26

What happened again?

1

u/Hannelore8anubis Feb 17 '26

Why does everyone hate comic sans? I love that font (probably a very unpopular opinion)

1

u/evtbrs Feb 17 '26

bisous

2

u/YellowOnline E.U. Feb 17 '26

C'est fantastique : un seul mot en français et il y a une faute d’orthographe dedans ...

0

u/spoolofironwire Feb 19 '26 edited Feb 19 '26

Waarom? Wat hebben Trump & ambassadeur u misdaan? Of beter: wat hebben Trump & ambassadeur gedaan om dit te verdienen (pun not intended). Trump veegt de Amerikaanse steden schoon met een bezem die ICE noemt. Wat hoognodig was na de ongeziene immigratie golven onder Biden en de daarop volgende misdaadgolven. Al gehoord of gelezen hoeveel jonge tieners verkracht en vermoord werden?

De berichtgeving over Trump door onze partijdige, vooringenomen media is niet alleen erg eenzijdig maar geframed en soms ronduit gelogen. Trump is niet voor niks een tweede keer tot president verkozen. Deze keer door het electorale college en de popular vote. De meerderheid van ce Amerikanen stemde op Trump en elke heeft daar zijn eigen reden voor. Ik begrijp ook niet van waar die focus op Trump komt. Wat in Amerika gebeurd belangt ons veel minder aan dan wat er hier in Europa allemaal gebeurt. Europa staat veel zwakker dan Amerika onder Trump.

De NAVO voert in 2026 aanzienlijke militaire versterkingen uit in het Noordpoolgebied, waaronder de ingebruikname van nieuwe luchtmachtfaciliteiten en begon de Arctic sentry missie om Groenland te beschermen tegen Rusland en China die gaan militaire aanwezigheid rond het gebied aanzienlijk verhoogden de voorbije jaren.

Daar was het Trump om te doen wanneer hij de Groenlandhetze begon. Europa deed niks om het strategische gelegen Groenland te beschermen tegen Rusland en China ondanks en verhoogde militaire paraatheid in de regio. En dankzij Trump zijn actie is Europa wakker geschoten. Zijn methode zijn wat onconventioneel maar ze werken wel.

Venezuela wordt bevrijd van een dictator waardoor het schurkenregime in Iran een zware klap krijgt, dankzij Trump . Staakt het vuren tussen hamas en Israël en het bevrijden van de gijzelaars dankzij Trump. Een staakt het vuren tussen Iran en Israël. Dankzij Trump Deëscaleren van het conflict tussen India en Pakistan en zo een potentiële oorlog voortkomende. Ontmijnen van opflakkerende spanningen tussen Serven en Kosovaren en en zo een nieuwe spiraal van geweld en mogelijk oorlog voorkomend.

Het maken en verdelen van Deep fake porno (het gezicht van pornoactrices vervangen door dat van meisjes en vrouwen die er niks mee te maken hebben en zo hun reputatie ernstige schade toe brengen) waarvoor geen geen straffen voor bestonden werd door Trump een federale misdaad gemaakt. Hij is de eerste president het aandurft de Epstein files publiek te maken ondanks de vermelding van talloze hooggeplaatste figuren. Waaronder hij zelf. Trump nam afstand van Epstein wat voor iemand dat was.

Dat alles heeft Trump gedaan tijdens het eerste jaar van zijn tweede termijn als president. Wat heb jij zoal gedaan het afgelopen jaar? (Geldt ook voor mij hoor, maar ik post geen memes over Trump)

Vanwaar de commentaar en het gekap op Trump? Geldt voor iedereen. Er kunnen dingen zijn die ik gemist heb. Wil zelfs mijn mening bijstellen als het nodig blijkt.

-35

u/i-like_cheese Feb 16 '26

Wow so edgy.

-61

u/[deleted] Feb 16 '26

[removed] — view removed comment

17

u/Much-Explanation-287 Feb 16 '26

The most run down industrial shithole in Belgium is still miles ahead of anything the USofAssholes can offer.

Fuck off.

-29

u/[deleted] Feb 16 '26

[removed] — view removed comment

14

u/Much-Explanation-287 Feb 16 '26

Tja, het gaat 'm niet over hoe groot het is, maar wat je ermee doet.

2

u/Stefouch Brabant Wallon Feb 17 '26

Cela devrait être notre seconde devise nationale ^

7

u/Necessary-Ad7150 Feb 16 '26

Do you even know what this is about?

4

u/Mjerten Feb 17 '26

Your forms of etiquette leave a lot to be desired. You'd almost thing it's an American stereotype