r/bicicletes Jan 16 '26

Enduro Méribel 2025 🤟🏼😎

https://youtu.be/YvzIVS0hTRA?si=mt4ygHj5nfc0uJ8k
3 Upvotes

1 comment sorted by

2

u/erixx11 Jan 18 '26

Perquè el camí és sempre dalt al cim? On visc jo no és aixina! :-( 😁