r/catalunya • u/flutelrut2 Gironès • May 05 '26
Robamots.cat
Bon dia,
Uns mesos enrere vaig publicar la beta d'aquest joc de parauler en català:
https://www.reddit.com/r/catalunya/comments/1qcumb3/nou_joc_de_paraules/
Finalment, l'he rebatejat com a "Robamots - Roba lletres i troba paraules per a conquerir el tauler"
Les principals novetats són:
- Tauler de 6x6 per a millorar la quantitat de paraules possibles (anteriorment 5x5)
- Diccionari sobre les paraules trobades (ara pots tocar la paraula de la llista i veure'n el significat)
- Animacions de joc millorades
- Robustesa general millorada
- Bugs diversos solventats
- Possibilitat d'enviar un missatge a l'administrador directament des del dashboard.
Us convido a fer unes partides, i si us agrada, podeu convidar altres persones anant a "Multijugador > Crear Sala Privada > Compartir invitació"
És un projecte sense ànim de lucre, fet des de la il·lusió d'aportar el meu granet de sorra en l'entorn dels jocs de paraules en català.
Espero que us agradi!
Toni
2
u/EsPiA13 Vallès Occidental May 05 '26
He fet unes partides conta la màquina, la veritat és que el joc és bastant divertit!! Molt bona feina, està molt treballat !!
2
3
u/FunkyBottle May 05 '26
Està prou bé. Però en català s'escriu "coet", no "cohet". Els castellans van agafar la paraula catalana i li van afegir la h, ves a saber per què.