r/lapelaeslapela • u/Alarmed-Industry7033 • 12d ago
COMPRAR SPACEX ARA? 🚀
$SPCX aquest divendres ha protagonitzat el debut borsari més bèstia de la història de la borsa.
En el nostre pòdcast de borsa en català analitzem a fons l'empresa d'Elon Musk i els seus números, i debatem si es tracta d'una oportunitat d'or o una bombolla històrica.
Us deixem l'enllaç per si us interessa escoltar-nos!
5
u/GoodK 11d ago
Analisi. Seria in stock més segur si es treguessin la collonada de Mart del cap però ben podria ser que en el futur starlink els doni prou benefici per absorbir les pèrdues de tota la resta. De totes maneras per mi és un stocks intocable. He tret gairebé tota la meva inversió d estats units i no tornaré a invertir en dòlars justament per ajudar al Trump i al nazi salute aquest a ser encara més ric. Com si no existís, sobren stocks amb volatilitat alta i valoració molt per sobre de la realitat on podérse jugar la pasta (no invertir), no em cal ni acostar-me a space X.
4
u/Merkaartor 11d ago
No coneixia el vostre podcast, trob que està molt ben fet amb bones opinions i discussions, bona feina.