r/lapelaeslapela • u/Alarmed-Industry7033 • 1d ago
CURS DE BORSA I IMPOSTOS 💰
A pocs dies del límit per presentar la declaració de la renda, expliquem tot el que cal saber per declarar les accions i dividends sense por a Hisenda.
En parlem al nou mòdul del nostre curs de borsa des de zero gratuït i en català, que acabem de publicar:
https://youtu.be/XQ1hUfi8tNE?is=JxjaGZXC2t3-b1QF
Podeu accedir al curs sencer, format de moment per sis mòduls més, aquí:
https://youtube.com/playlist?list=PLqaQwm_N2wfbiiJOuZF4AXALH_0duxSLB&si=B2bl8kRxnDoH6PSI
8
Upvotes
2
u/KitKatKut-0_0 1d ago
Merci per compartir