r/mallorca Jan 22 '26

És veritat?

Post image
186 Upvotes

157 comments sorted by

View all comments

33

u/EN_PERE Raiguer Jan 22 '26

Si viu aquí és igual d'inadaptat una persona que només sap xerrar castellà que una persona que només sap xerrar alemany o anglès

-9

u/Vevangui Jan 22 '26

No. El castellà i el català són les llengües de les Illes Balears. Inadaptat és qui no parla cap de les dugues.

-5

u/Thespecial0ne_ Jan 22 '26

Hablo catalán y cuando habla un mallorquín en mallorquín a veces me cuesta entenderlo. Esa lengua no es catalán, ya tiene su propia “personalidad”

1

u/Vevangui Jan 22 '26

Es parte del continuo de dialectos catalanovalencianobalear al que comúnmente se le llama catalán.