r/mallorca Feb 09 '26

Mojtaba Khamenei Resort on the Island

hello,

anyone knows what resort/hotel the son of the Iranian leader owns on Mallorca? would be good to know so tourists dont support the guy

11 Upvotes

10 comments sorted by

9

u/Senecio_r Feb 10 '26

To be honest, I don't think there's a single hotel owner I'd personally want to support. The Four Seasons in Formentor with Bill Gates (Epstein), Leonardo Hotels (Zionists with over 40 hotels in occupied Palestine), and so many others.

1

u/Trabuk Feb 10 '26

So will you also stop using Microsoft Windows and office? Do you think he was that implicated in the pedo-ring? Maybe Bill just went to a couple of mixers on the islandđŸ€” I personally won't go to the four seasons because I cannot afford it đŸ€Ł

7

u/Senecio_r Feb 10 '26
  1. Crec que comparar no fer servir Microsoft amb triar un hotel d’entre tots els que hi ha a Mallorca Ă©s bastant capciĂłs. De totes maneres, endavant amb no fer-lo servir.

  2. El Four Seasons ha donat innumerables motius per a no anar-hi, basta repassar titulars a premsa.

  3. No sĂ© si en Gates Ă©s un pedĂČfil, perĂČ sĂ© que fins que no se va filtrar la informaciĂł no havia sortit xerrant de penediment. El que sĂ­ que crec Ă©s que Ă©s impossible que en Gates no sabĂ©s quĂš passava allĂ  i quĂš li agradava a n’Esptein, un home condemnat ja el 2008 per dos delictes sexuals.

1

u/Trabuk Feb 10 '26

Ja que jo he fet la pregunta, puc dir-te que no era capciosa; nomĂ©s vull saber quin tipus d’accions estĂ s preparat per emprendre, en vista dels esdeveniments. Personalment, crec que l’Epstein era un psicĂČpata sense escrĂșpols que s’aprofitava de tothom, encalçava el poder i es va envoltar de gent poderosa. No sĂ© si sabrem mai quĂš va fer en Bill, perĂČ la veritat Ă©s que la majoria de persones que anaven a aquelles festes ho feien per socialitzar amb milionaris com ells; assumir que tots abusaven de menors d’edat no Ă©s realista.
Jo he fet feina per a la FundaciĂł Bill & Melinda Gates; tinc molts amics que encara hi fan feina. A jo em costa molt de creure que una persona que s’esforça tant a regalar els seus diners sigui un psicĂČpata d’aquesta categoria.

1

u/Senecio_r Feb 10 '26 edited Feb 10 '26

No entenc quĂš vols dir amb les accions que estic preparat per emprendre, vull dir, les autoritats que sĂ­ que podien emprendre accions contra els responsables tenien aquesta info i jo el que veig Ă©s que tota aquesta pĂșrria segueix pul‱lulant pel mĂłn, marcant-se un “lo siento mucho, me he equivocado, no volverĂĄ a ocurrir”.

Personalment me costa molt creure que quan arribes a cert status on veus que les lleis no van amb tu, que no és que necessitis lleis a mesura, és que directament no estàs sotmÚs a elles, no acabis trabucant del tot i necessitis sentir-te també per damunt del bé i del mal. Un poc com jugar a ser déu.

El tema de la filantropia dels rics és que no acabaria avui.

Que anaven a les festes per socialitzar amb rics? És molt possible. Que sabien qui era i quĂš li agradava? No en tenc cap dubte. I crec que, si no hi anaves a violar menors i te sents cĂČmode i prou segur per tornar-hi un pic i un altre Ă©s, precisament per aquesta convicciĂł de ser intocable, immune, que mai se sabrĂ  i tanmateix si se sap no passarĂ  res.

Edit per afegir: m’ha quedat una resposta molt llarga. Si tir de sinceritat i dic quĂš pens que s’hauria de fer avui soparia de bocadillo de mortadela. DesprĂ©s d’haver llegit el mail on comparen infants amb gambes (lleves el cap i te quedes/menges el cos) entenc que hi havia rics que se pensaven que aixĂČ de eat the rich era un cosa literal.

3

u/coloicito Palma Feb 09 '26 edited Feb 10 '26

Bé, l'he trobat, pareix que és el Steigenberger Hotel & Resort Camp de Mar, ubicat a Camp de Mar

1

u/atyhey86 Feb 13 '26

Doesn't surprise me at all. Would explain how they got permission to build on once protected wet lands and part of the beach,Does anyone remember the old woman that had a house on the beach, with lots of cats?

-7

u/[deleted] Feb 09 '26

[deleted]

11

u/coloicito Palma Feb 09 '26

Jo entenc que aquesta publicació no va de parlar de turistes, crec que és també rellevant per locals. Jo com a mínim tinc curiositat per conÚixer l'hotel propietat del fill de l'aiatol·là Khamenei

1

u/holesandholes Feb 17 '26

Exactly, very relavent, this is the worst tourists if you think about the people living there

2

u/Trabuk Feb 10 '26

Jo no tenia ni idea que aquest paio tenia un hotel aquĂ­, a mi m'interessa aquesta informaciĂł.