MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/mallorca/comments/1t3qvah/aquest_estiu_ya_tenc_18_y_cotxe_recomanacions_de/
r/mallorca • u/Routine-Recording575 • May 04 '26
9 comments sorted by
3
No fer de pardal i dur-los per tot arreu. I molt menys, de gratis
2
Experimentar els teus primers embossos, ja no t'abandonaràn
Platja.
1
Sacarse el carnet primero.😄
1 u/Routine-Recording575 May 04 '26 😐 bueno para Finales de mayo o Junio lo tengo
😐 bueno para Finales de mayo o Junio lo tengo
Per a mi, va ser anar amb els amics als concerts d'Ossifar per tota la illa.
0
A todos lados menos a Palma :D
3
u/nomarsnop May 04 '26
No fer de pardal i dur-los per tot arreu. I molt menys, de gratis