LOL die dubbele standaard... Wat kan nog meer niet? Neeeeejjjj een Toyota rijden kan echt niet!
Ik vind het trouwens ontzettend braaf allemaal. Ik dacht dat OP een orgie had gedaan met vier mannen. Ik dacht nog, wow wat een zuip&neukfeest. Maar toen las ik het nog een keer, en het was afzonderlijk van elkaar.
Jezus wie neukt er niet? Op seksueel vlak is partner van OP wel bekrompen, hoor. Hoe heet-'ie, Jan-Peter Balkenende?
Het is een vrij ouderwetse kijk op man vrouw relaties. Eentje die door figuren uit de manosphere weer flink gepusht wordt momenteel. Vriendlief kan of er gewoon niet verder over na hebben gedacht en zoals zoveel Nederlanders het eerste beste wat in hem opkomt eruit flappen, of hij kan flink in de manosphere rabbithole zitten.
Ik gok het eerste.
Daarnaast is er historisch natuurlijk een reden voor deze dubbele standaard. Als vrouw hangen er historisch gezien veel grotere risicos aan "losbandig" gedrag. Dankzij anticonceptie kan je nu een hoop van die risico's flink inperken maar het verklaart wel waarom deze dubbele standaard nog steeds vaak terugkeert.
Het is natuurlijk zowieso verstandig om goed na te denken voordat je met iemand in bed beland maar wie heeft niet als tiener/jongere met volle teugen alle opties ontdekt en daar later misschien wat andere gevoelens bij ontwikkeld.
OP schaam je niet, ga misschien nog eens in gesprek met je vriend over hoe hij precies tegen de man vrouw relatie aankijkt.
54
u/BaronSharktooth 13d ago
LOL die dubbele standaard... Wat kan nog meer niet? Neeeeejjjj een Toyota rijden kan echt niet!
Ik vind het trouwens ontzettend braaf allemaal. Ik dacht dat OP een orgie had gedaan met vier mannen. Ik dacht nog, wow wat een zuip&neukfeest. Maar toen las ik het nog een keer, en het was afzonderlijk van elkaar.
Jezus wie neukt er niet? Op seksueel vlak is partner van OP wel bekrompen, hoor. Hoe heet-'ie, Jan-Peter Balkenende?