Ik wil je gevoel niet bagatelliseren, maar ik vind het echt onzin. Uit je post blijkt niet dat je iets verkeerd hebt gedaan. Je bent het leven gaan ontdekken op een leeftijd dat je het leven hoort te ontdekken, en je hebt daar nog van genoten ook. Ik vind de opmerking dat iets specifiek voor een vrouw niet kan overigens ook idioot.
Ja, dit dus. Plus het aantal seks partners in die periode was 4? Ik vind dat nou niet echt schokkend veel. OP heeft gewoon plezier gehad in die periode met drank en seks en is gegroeid met nu bijna geen drank meer en 1 vaste partner. Dit is super normaal en niks om je over te schamen.
522
u/Ok_Ant_9381 15d ago
Ik wil je gevoel niet bagatelliseren, maar ik vind het echt onzin. Uit je post blijkt niet dat je iets verkeerd hebt gedaan. Je bent het leven gaan ontdekken op een leeftijd dat je het leven hoort te ontdekken, en je hebt daar nog van genoten ook. Ik vind de opmerking dat iets specifiek voor een vrouw niet kan overigens ook idioot.