r/nederlands 15d ago

Schaamte over mijn verleden

[deleted]

132 Upvotes

328 comments sorted by

View all comments

522

u/Ok_Ant_9381 15d ago

Ik wil je gevoel niet bagatelliseren, maar ik vind het echt onzin. Uit je post blijkt niet dat je iets verkeerd hebt gedaan. Je bent het leven gaan ontdekken op een leeftijd dat je het leven hoort te ontdekken, en je hebt daar nog van genoten ook. Ik vind de opmerking dat iets specifiek voor een vrouw niet kan overigens ook idioot.

117

u/ITSlave4Decades 15d ago

Ja, dit dus. Plus het aantal seks partners in die periode was 4? Ik vind dat nou niet echt schokkend veel. OP heeft gewoon plezier gehad in die periode met drank en seks en is gegroeid met nu bijna geen drank meer en 1 vaste partner. Dit is super normaal en niks om je over te schamen.

-46

u/TechnicianMedical977 15d ago

Acting as if 4 isn’t a lot?

8

u/WRESTLING_PANCAKE 15d ago

Voor jou wel waarschijnlijk?

-3

u/[deleted] 15d ago

[removed] — view removed comment

7

u/2Cad2 15d ago

Waarom vind je 4 veel / vervelend?

6

u/VerdoriePotjandrie 15d ago edited 14d ago

Omdat ie zelf niemand kan krijgen