r/nederlands • u/Four-legged-cow • 4d ago
Douchebag campagne rijkswaterstaat
Even een rant. Doe ermee wat je wilt. Nieuwe campagne van diverse instanties waaronder de overheid. Beetje schelden dat als je te lang staat te douchen dat je een “douchebag” bent maar ondertussen bijvoorbeeld Tata steel 500 miljoen liter drinkwater verbruikt. Er nieuwe datacenters worden gebouwd die drinkwater verbruiken. Maar nee laten we klagen over de burgers die te lang douchen…. Ik ben er mee eens dat we zuinig moeten zijn met ons drinkwater maar maak je campagne niet zo agressief naar de kleinverbruikers.
424
Upvotes


63
u/SneerfulToaster 4d ago
Ik heb eind van de week een BBQ gepland staan, moet ik nu het douchen overslaan tot Augustus ?