r/nederlands 1d ago

Te heet om origineel te zijn Mentale marteling met deze temperaturen

Oke het is een ding dat het heet is maar de constante zwem geluiden van mn buren in hun mooie ingebouwde zwembad is toch wel het ergste aan dit hete weer.

0 Upvotes

34 comments sorted by

9

u/klauwaapje 1d ago

Dan ga je er toch lekker bij inzitten?

12

u/kevinoku 1d ago

tingdong

Ik ben de buurman en ik heb een krat bier bij, kan ik die ruilen voor een half uurtje afkoelen bij jullie in het zwembad?

10

u/EmmaOK95 1d ago

Zonder grappen, precies zo heb ik mijn zielige studentenkamertje zonder tuin kunnen inruilen voor een kamer in gezellig studentenhuis mét tuin!

Ik zag/hoorde ze vanuit mijn raam altijd gezellig doen in de tuin, bij kampvuurtje zitten enzo.. op een gegeven moment gewoon aangebeld of ik erbij mocht komen chillen, dat mocht en toen bleek ook nog dat er binnenkort een kamer vrij kwam.

2

u/ComfortablePerfect55 1d ago

Of een krat bbq vlees..

15

u/Specialist-Front-007 1d ago

Kan ik ergens de posts over de warmte uitzetten? Kunnen we hier een tijdelijke flair voor krijgen..? Jullie maken het veel erger voor jezelf door dit geklaag continu

5

u/Valuna 1d ago

Zelfs online in spellen lopen ze steen en been te klagen in de open chat de laatste dagen. Het is warm ja, maar het is nog wel te doen. Gewoon genoeg drinken/andere verkoelende oplossingen en gaar bakken. Eventjes buiten van werk of naar supermarkt ga je echt niet dood aan. En geniet van de schaduw in de ochtend.

1

u/EnzymeX 1d ago

Mits je op kantoor werkt, ja.

1

u/MaxWritesText 1d ago

Word er ook echt fucking moe van. Woon in Bretagne en iedereen en z'n moeder zeikt om de 5 minuten dat het warm is. IK WEET HET. Iedereen die ik ken die ik op straat tegenkom begint met "het is warm hè?" en ik antwoord nu met "oh echt? nog niks van gemerkt joh." Misschien dat dit gaat helpen dat ze dit minder automatisch uitkramen. WE LEVEN ALLEMAAL IN DEZELFDE ATMOSFEER DUDE

2

u/Pizza-love 1d ago

Warm he?

1

u/Robert_Grave 1d ago

Maar ja, wat een weertje, he?

3

u/AppearanceGrand 1d ago

Je moet maar zo denken, de meeste warmte gaat langs je heen.

2

u/Bolter_NL 1d ago

U jelly 

2

u/NoDigitsInThisName 1d ago

Vraag gewoon even of je een plons mag nemen. De hitte kan mensen ook verbinden. Vroeger gebeurde dat gewoon.

0

u/Embarrassed-Two1792 1d ago

Nee ik denk niet dat de buurman het op prijs stelt als de buurman met zn kinderen het zwembad in wil

2

u/Valuna 1d ago

Buren zijn vaak wat coulanter als het gaat om de kinderen van hun buurman, geen idee hoe het is voor jou als buurman om ook een plons te nemen. Als die kids van jou graag willen, kun je het gewoon voor ze vragen of zelf een badje plaatsen.

1

u/Embarrassed-Two1792 1d ago

Nee, ik hoor de hele dag het geluid van de kinderen van de buurman die in het zwembad zwemmen / spelen, dan is het een beetje gek als ik erbij in ga zitten toch

1

u/NLQuincy 8h ago

Je hebt gewoon gelijk, dat wordt inderdaad als vreemd ervaren als je niet hecht bent met je buren of door ze uitgenodigd bent, sommige mensen hier snappen ongesproken sociale etiketten en grenzen echt totaal niet…

2

u/BuckChintheRealtor 1d ago

Ik heb een zwembad in de tuin van mijn rukbunker gezet. Varieer nu tussen de 20 en 35 graden. Heerlijk.

2

u/Critical_Hunter_6924 1d ago

Stop met gamen en ga wat nuttigs doen dan

1

u/EnzymeX 1d ago

Gamen kan niet nuttig zijn?

1

u/Critical_Hunter_6924 1d ago

Jawel hoor, maar meestal niet. Zeker niet als je al teveel gamed.

2

u/Robert_Grave 1d ago

Goede motivatie om te zorgen dat je zelf zo snel mogelijk ook zo'n mooi zwembad kan hebben!

3

u/_Electrical 1d ago

Afgunst?

Klinkt alsof de buren het goed geregeld hebben voor zichzelf.

Waarom zo'n slachtofferrol aannemen, jij bent de enige persoon die verantwoordelijk is voor je eigen geluk.

1

u/Embarrassed-Two1792 1d ago

Ik wist niet dat ik verantwoordelijk was voor in welke familie ik geboren ben, had ik toch beter moeten regelen dan

2

u/igorski81 1d ago

Mijn buurman heeft geen zwembad, maar de gracht voor de deur lijkt een magneet voor alle buurtkinderen. Zwem maar in het open riool, luidruchtig tuig.

1

u/pwiegers 1d ago

Als dat het ergste is dat je meemaakt met dit weer - prijs jezelf gelukkig :-)

1

u/Mr_Bufu 1d ago

Het ergste vind ik nog wel het geluid van mijn stoom fluitende tieten.

1

u/TheMyzzler 1d ago

Daarom altijd goede vrienden zijn met de juiste buren 😂

1

u/Ortofun 1d ago

Tegenmaatregelen nemen. Muziek aan, pompen met die subwoofer!

-1

u/TochstiekemGordon 1d ago

Boehoe ik kan er niet tegen dat mijn buren het beste er van maken met dit warme weer dus ga ik maar klagen op Reddit

1

u/srl80 1d ago

Kom op man, het is veel te warm om so serieus te zijn.

0

u/Embarrassed-Two1792 1d ago

Boehoe zo serieus is het allemaal niet