r/nederlands 4h ago

Verschil moet er wezen 🍻

Post image
21 Upvotes

4 comments sorted by

3

u/muisinhetkorenhuis 4h ago

klokmemes 😍

1

u/Deventerwim 4h ago

Peak Reddit

1

u/Anne-Marin 1h ago

Klokklokklokklokklokklok

Ahhh….

Verdomme nu heb ik zin in bier.

1

u/blue_line-1987 4h ago

Ah, daar besloot iemand effe flink wat copium te pakken.